یکی از بهترین مجله‌های اینترنتی فارسی زبان در بستر وب، مجله آسمونی می‌باشد.

یکی از بهترین مجله‌های اینترنتی فارسی زبان در بستر وب، مجله آسمونی می‌باشد. این مجله برخورداری از بخش‌های مخاطب پسند و متنوع همواره محبوبیت زیادی را برای خود فراهم کرده و در حفظ آن موفق بوده است. بدیهی است که بهترین تلقی شدن یک وب سایت اینترنتی بی‌دلیل نیست. در ادامه خدمت شما خواهیم گفت که چرا آسمونی بزرگ‌ترین مجله آنلاین ایران است؟ با ما همراه باشید.

 

معرفی مجله اینترنتی آسمونی

این مجله آنلاین با مدیریت مهندس سعید زنگنه حدود ۲۰ سال است که در بستر وب فعالیت می‌کند. از سال ۱۳۸۳ این محله اینترنتی مطالب و محتواهای مفید را دراختیار کاربران گذاشته و هم اکنون از طریق دستگاه‌های مختلف مانند تبلت، لپ تاپ، گوشی هوشمند و… قابل بارگیری است. امکان افزودن محتوای مهم و غیرتکراری از مهم‌ترین قابلیت‌های این سایت می‌باشد. حتما می‌دانید که نمی‌توان انتظار محبوب شدن هر محتوایی را داشت. محتوای باکیفیت باید جذب طرفدار باید برخی اصول قانونی را برخوردار باشد.

برای نمونه یک مجله اینترنتی به منظور موفقیت در جذب مخاطب باید همواره محتواهایش را طبق یک تقویم محتوایی منتشر کند. به همین دلیل نشریه‌های اینترنتی به دسته‌بندی‌های ماهانه، هفتگی، روزانه تقسیم می‌شوند. آسمونی مانند هر مجله آنلاین دیگر یک مزیت بزرگ به سایر انواع مجله دارد. به طوری که برای انتشار محتواهای خود نیازی به چاپ فیزیکی محتواها نیست.

مهم‌ترین مزایای مجله آسمونی

بی‌دلیل نیست که از مجله آسمونی به عنوان یکی از بزرگترین مجله آنلاین ایران یاد می‌شود. در ادامه درباره مشخصه‌های ارزشمند این مجله اینترنتی برای شما توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد.

آسمونی و چند رسانه‌ای بودن آن

در سایت‌های چند رسانه ای، علاوه بر متن و عکس می‌توان اشکال دیگری از محتوا را نیز به نمایش گذاشت. به همین دلیل سایت نزد مخاطب جذاب به نظر می‌رسد. هر مجله چاپی باید قابلیت چند رسانه‌ای بودن را برای خود فعال کند که سبب جذابیت آن نزد مخاطب شود. عدم وجود محدودیت در سایت آسمونی

یکی از ویژگی‌های جالب مجله اینترنتی آسمونی این است که از نظر تعداد صفحات، محدودیتی برای محتواها وجود ندارد. در این صورت خیال تولید کننده محتوا برای آپلود مطلب در سایت راحت است و دست او باز است. به علاوه اینکه در زمینه اشتراک‌گذاری صفحات و یا بازدید از آن‌ها هم هیچ محدودیتی دیده نمی‌شود.

ذخیره وقت با کمک موتور سرچ

علی رغم اینکه امکان صرفه جویی در زمان در این سایت فراهم شده است، اما کاربران امکان دسترسی فوری را نیز به کمک موتور سرچ برخوردار هستند. کاربر می‌تواند از طریق موتور سرچ موضوع مدنظر خود را با جستجو کند و به آن دسترسی پیدا کند. اصلا همین قابلیت از سوی افراد به عنوان یکی از دلایل محبوبیت این سایت یاد شده است.

گسترش راه‌های ارتباطی با کاربران

نشریه‌های فیزیکی بدلیل چاپ تولیدات خود در مکان محدود، نمی‌توانند افراد از شهر‌های مختلف را جذب خود کنند. اما نشریه‌های الکترونیکی نظیر آسمونی بدلیل بی‌نیازی به چاپ فیزیکی، افراد را از دورترین فواصل از مطالب خود بهره‌مند می‌کند. کاربران میتوانند از طریق انتشار مطالب این سایت، دوستان خود را به­راحتی از مطالب مفید این سایت بهره مند کنند.

بررسی حیطه‌های کاری مجله آسمونی

شاید تنوع بالای موضوعات، مهم‌ترین علت محبوبیت این مجله اینترنتی باشد. مهم‌ترین موضوعاتی که مجله اینترنتی آسمونی در آن‌ها فعالیت دارد به شرح زیرند:

  • مطالب علمی: قطعا در دنیای امروز هر فردی علاقه‌مند است که در جریان آخرین یافته‌های علمی قرار بگیرد. امروزه در دنیای علم دارو‌های جدیدی کشف می‌شوند و ابزار‌های تازه‌ای برای راحتی بشر تولید می‌شوند. این موارد به خوبی در آسمونی پوشش داده می‌شوند.
  • مطالب ادبی: آسمونی تلاش می‌کند از طریق انتشار محتواهای ادبی، تمام تلاش خود را برای ارتقا سطح ادبیات فارسی در کشور بکار بگیرد. برای نمونه به خوبی اقدام به انتشار بیوگرافی شاعران و مطالب مشابه دیگر می‌کند.
  • سفر و گردشگری: تفریح در دل طبیعت و یا دیدن مناظر تاریخی یکی از علاقه مندی‌های محبوب بین افراد مختلف است. در این مجله اینترنتی اطلاعات کاملی درباره جاذبه‌های گردشگری کشور ایران و جهان به کاربران انتقال داده می‌شود. اگر علاقه‌مند به بازدید از اماکن مذهبی، گردشگری و یا طبیعی هستید، حتما از این قابلیت باخبر باشید.
  • مطالب سرگرمی: یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرکردن اوقات فراغت روی آوردن به مواردی مانند هنر، قصه گویی، تعبیر خواب و… می‌باشد. حتی انواع فال، تست هوش و مطالب طنز هم از طریق این سایت قابل بررسی هستند.