به تازگی لیست ژوئن ۲۰۲۴ بنچمارک AnTuTu منتشر شده و گوشی ROG 8 Pro ایسوس توانسته است با کسب بیشترین امتیاز در صدر آن قرار بگیرد.این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در کنار ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابای...

به تازگی لیست ژوئن ۲۰۲۴ بنچمارک AnTuTu منتشر شده و گوشی ROG 8 Pro ایسوس توانسته است با کسب بیشترین امتیاز در صدر آن قرار بگیرد.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در کنار ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است. پس از آن، گوشی اوپو Find X7 توانسته است با تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ مدیاتک و ۱۶ گیگابایت رم در جایگاه دوم لیست بنچمارک AnTuTu قرار بگیرد.

ROG 8 Pro ایسوس بنچمارک AnTuTu

آن‌طور که پیداست، گوشی ROG 8 Pro ایسوس پس از عدم حضور در رتبه‌بندی ماه می، اکنون به صدر لیست بنچمارک AnTuTu بازگشته و موفق شده است با اختلاف بیش از ۳,۰۰۰ امتیاز در جایگاه بالاتری نسبت به گوشی اوپو Find X7 قرار بگیرد. البته این گوشی در ماه آوریل نیز توانست با کسب مقام اول در رتبه‌بندی بنچمارک مذکور، عملکرد فوق‌العاده خود را نشان دهد.

قدرتمندترین نسخه گوشی ROG 8 Pro ایسوس از حداکثر ۲۴ گیگابایت و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این محصول همچنین نسبت به سایر گوشی‌هایی که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند، کم مصرف‌تر است و به راحتی می‌توان از آن برای اجرای بازی‌های سه بعدی با مقیاس بزرگ استفاده کرد تا یک تجربه گیمینگ بی نقص داشته باشید.

ROG 8 Pro ایسوس بنچمارک AnTuTu

شایان ذکر است که گوشی‌های iQOO Neo9S Pro، رد مجیک ۹ پرو پلاس، ویوو X100 اولترا، ویوو X100 پرو، ویوو X100، وان پلاس ۱۲ و اوپو Find X7 اولترا موفق شده‌اند به ترتیب در جایگاه سوم تا دهم رتبه‌بندی بنچمارک AnTuTu قرار بگیرند. علاوه‌بر این، تصویر منتشرشده نشان می‌دهد که تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، دایمنسیتی +۹۳۰۰ و ۹۳۰۰ مدیاتک بر لیست این بنچمارک بیشترین تسلط را دارند

براین اساس، می‌توان گفت تراشه‌های کوالکام و مدیاتک بهترین عملکرد را در گوشی‌های پرچمدار ارائه می‌دهند.

منبع : منبع