مارک گورمان تحلیلگر مطرح بلومبرگ در گزارش جدید خود گفته است که اپل استور سیستم نقطه فروش خود موسوم به Isaacs را از آیفون X به آیفون ۱۴ انتقال داده است که این کار باعث خواهد تا کارمندان خرده‌فروشی اپل...

مارک گورمان تحلیلگر مطرح بلومبرگ در گزارش جدید خود گفته است که اپل استور سیستم نقطه فروش خود موسوم به Isaacs را از آیفون X به آیفون ۱۴ انتقال داده است که این کار باعث خواهد تا کارمندان خرده‌فروشی اپل استور کارها را سریع‌تر را انجام دهند.

یک از کارمندان سابق اپل استور فاش کرده است که کارمندان این فروشگاه مجبور هستند گوشی آیفون X خود را چندین بار در روز عوض کنند. این گوشی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و اولین گوشی آیفون با فیس آیدی، ناوبری ژستی و نمایشگر لبه‌به‌لبه بود. یکی از کاربران توییتر نیز تجربه اخیر خود در فروگشاه اپل استور را این‌طور بیان کرده «من روز جمعه در فروشگاه اپل استور بودم و وقتی دیدم یک از کارمندان این فروشگاه گوشی خود را برای اسکن کردن کد درآورد واثعا شوکه شدم چون فکر می‌کردم یک آیفون X است اما این‌طور نبود.»

البته هنوز مشخص نیست که اپل با سوئیچ کردن به آیفون ۱۴ فرصت عالی برای به نمایش گذاشتن پرچمداران گران‌قیمت خود مثل آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو مکس را در چنین شرایطی از دست می‌دهد یا نه. به هر حال، این اقدام اپل یک تصمیم درست برای ارتقا گوشی‌های قدیمی کارمندان اپل استور به یک مدل‌ جدیدتر است و می‌تواند باعث تسریع در انجام کارها شود.

منبع: PhoneAr

منبع : منبع