مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای شرکت‌کنندگان در برنامه Windows Evaluation Program منتشر کرده است که اشتراک‌گذاری فایل‌ها را بین رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اندرویدی آسان‌تر می‌کند.این به روزرسانی ق...

مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی برای شرکت‌کنندگان در برنامه Windows Evaluation Program منتشر کرده است که اشتراک‌گذاری فایل‌ها را بین رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اندرویدی آسان‌تر می‌کند.

این به روزرسانی قابلیت جدید My Phone را به پنل Windows Share اضافه می‌کند و با کلیک روی آن، کاربران می‌توانند به راحتی فایل‌ها، عکس‌ها و سایر محتواهای خود را بین کامپیوتر ویندوزی و گوشی اندرویدی خود به اشتراک بگذارند.

این قابلیت، امکان اشتراک گذاری فایل‌ها بین دستگاه‌ها بدون نیاز به کابل یا سرویس ابری ر فراهم می‌کند.

انتقال فایل بین ویندوز و اندروید

این قابلیت فقط برای شرکت کنندگان در برنامه Windows Evaluation Program قابل دسترس است و حتما باید برنامه Link to Phone را در اندروید و برنامه Link to Phone را در رایانه خود نصب کنید. پس از اتصال دستگاه‌ها، آیکون My Phone در Windows Share ظاهر می‌شود. روی آیکون کلیک کرده ، فایل یا محتوایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کرده و دستگاه اندروید خود را انتخاب کنید.

این به‌روزرسانی در حال حاضر فقط برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتا ویندوز ۱۱ در دسترس است. انتظار می‌رود به‌زودی برای همه کاربران عرضه شود.

منبع : منبع