پیشنهاد ویژهخرید بلیط هواپیما فلای تودییک مهندس چینی با استفاده از قطعات مختلف و پس از ۲۰۰ روز تلاش موفق به ساخت آیفون تاشو شد.به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود رونق گوشی های تاشو د...

یک مهندس چینی با استفاده از قطعات مختلف و پس از ۲۰۰ روز تلاش موفق به ساخت آیفون تاشو شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با وجود رونق گوشی های تاشو در بازار، اما اپل هنوز هیچ گوشی تاشویی به بازار عرضه نکرده است. البته شایعات زیادی در مورد ساخت این گوشی منتشر شده است. یک مهندس چینی تلاش کرد تا با قطعات سفارشی و لولای موتورولا ریزر آیفون تاشو بسازد. این مراحل حدود ۲۰۰ روز به طول انجامید.

این یوتیوبر چینی قصد داشت یک آیفون تاشو با حداکثر قطعات مربوط به اپل بسازد. این فرد ویدیوی ساخت این گوشی را نیز بصورت مرحله به مرحله در یوتیوب قرار داد که نشان دهنده فرایند بسیار دشوار آن است. این شخص برای ساخت آیفون تاشو از چندین لولای مختلف مربوط به گوشی های تاشو مانند گلکسی زد فلیپ استفاده کرد که در نهایت لولای موتورولا ریزر مورد استفاده قرار گرفت.

این آیفون تاشو حاصل خلاقیت این مهندس چینی و همچنین سیستم آزمون و خطا در لایه برداری صفحه نمایش آیفون و استفاده از پرینت سه بعدی است. برای اطمینان از عملکرد دستگاه نیز در فضای دستگاه صرفه جویی به عمل آمد. باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن بطور سفارشی ساخته شد. همچنین یک اسپیکر و شارژ بیسیم آن نیز حذف شد.

در این گوشی عملکرد لمسی بخوبی به کار خود ادامه میدهد و سیستم عامل نیز در اجرا مشکلی ندارد. البته نوعی سیستم عامل سفارشی برای گوشی تاشو بصورت جیلبریک شده روی آن نصب شد.

این مهندس خلاق این گوشی را نمونه اولیه آیفون تاشو در نظر گرفته است و قصد دارد در آینده طراحی آن را نیز بهبود ببخشد.

تبلیغات :

Neuralink Marketcap

منبع : منبع