شرکت بزرگ فناوری چینی، ویوو، در حال کار بر روی یک گوشی جدید اقتصادی است. وبسایت گجت چین این گوشی هوشمند را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده است. پس از رونمایی از ویوو Y18s چند ماه پیش، این برند قصد دار...

شرکت بزرگ فناوری چینی، ویوو، در حال کار بر روی یک گوشی جدید اقتصادی است. وبسایت گجت چین این گوشی هوشمند را در پایگاه داده IMEI مشاهده کرده است. پس از رونمایی از ویوو Y18s چند ماه پیش، این برند قصد دارد با شروع کار روی ویوو Y19s، رقابت را در بازار گوشی‌های هوشمند افزایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویوو قصد دارد رقابت را در بازار گوشی‌های اقتصادی افزایش دهد. این شرکت در آینده نزدیک گوشی اقتصادی ویوو Y19s را معرفی خواهد کرد. طبق پایگاه داده IMEI، ویوو Y19s شماره مدل V2419 را خواهد داشت. انتظار می‌رود مشخصات گوشی هوشمند جدید مشابه ویوو Y18s باشد. با این حال می توان این گوشی را از گوشی های میان رده با مشخصات فنی مناسب دانست.

هنوز اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از این گوشی هوشمند و مشخصات آن وجود ندارد. با این حال، در مقایسه با نسل قبلی یعنی ویوو Y18s، انتظار می‌رود Y19s کمی بهبود یافته باشد. بنابراین، بیایید نگاهی به مشخصات مدل قبلی یعنی ویوو Y18s بیندازیم. ویوو Y18s دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با نرخ رفرش 90 هرتز است. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این، Y18s به تراشه MediaTek Helio G85 مجهز است. تاریخ عرضه رسمی ویوو Y19s هنوز مشخص نیست، اما ممکن است در آینده اطلاعات دقیق‌تری منتشر شود. این گوشی هوشمند از ابتدا به عنوان یک محصول اقتصادی مورد تقاضا خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا ببینیم این گوشی هوشمند جدید چه چیزی برای ارائه دارد.

منبع : منبع