گوگل ظاهرا در حال توسعه نسل بعدی سری پیکسل خود است که پیکسل ۸ نام خواهد داشت و حالا اطلاعاتی درباره مدل پرو آن منتشر شده است.امروز اخباری درباره یک گوشی پیکسل مرموز به نام پیکسل G10 منتشر شد که هنوز م...

گوگل ظاهرا در حال توسعه نسل بعدی سری پیکسل خود است که پیکسل ۸ نام خواهد داشت و حالا اطلاعاتی درباره مدل پرو آن منتشر شده است.

امروز اخباری درباره یک گوشی پیکسل مرموز به نام پیکسل G10 منتشر شد که هنوز مشخص نیست عضوی از سری پیکسل ۷ خواهد بود یا سری پیکسل ۸؛ اما یک افشاگر مطرح به نام Kuba Wojciechowski فاش کرده است که گوگل در گوشی آینده پیکسل ۸ پرو از یک سنسور اثر انگشت اولتراسونیک استفاده خواهد کرد. در حال خاضر کاربران برخی مدل‌های پیکسل با مشکل سنسور اثر انگشت مواجه هستند و از سرعت پایین آن شکایت کرده‌اند. 

مطالب مرتبط:

حالا به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد این مشکل را با بکارگیری یک سنسور اثر انگشت اولتراسونیک برطرف کند‌. ظاهرا این سنسور ساخت شرکت کوالکام خواهد بود و عملکرد بسیار سریعی خواهد داشت. در حال حاضر، شرکت‌های مختلفی مثل سامسونگ و ویوو از سنسور اولتراسونیک در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و حالا گوگل می‌خواهد که به رقابت آن‌ها برود. گفته می‌شود این سنسور حتی قادر به تشخیص انگشت خیس و روغنی نیز خواهد بود و در ضمن امنیت بسیار بالایی خواهد داشت.

 ‌البته سای مشخصات گوشی پیکسل ۸ پرودر حال حاضر معلوم‌ نیست و شاید گوگل از تراشه تنسور ۳ در آن استفاده بکند. این تراسه احتمآ توسط سامسونگ ساخته خواهد شد و عملکرد بهتری نسبت به تنسور ۲ خواهد داشت.

منبع: Gizmochina

منبع : منبع