شیائومی اخیراً اعلام کرده بود که گوشی شیائومی ۱۳ اولترا را در تاریخ ۱۸ آپریل معرفی خواهد کرد. این شرکت حالا امروز از رونمایی شیائومی پد ۶ و شیائومی بند ۸ در همین تاریخ خبر داده است.شیائومی همچنین تصاو...

شیائومی اخیراً اعلام کرده بود که گوشی شیائومی ۱۳ اولترا را در تاریخ ۱۸ آپریل معرفی خواهد کرد. این شرکت حالا امروز از رونمایی شیائومی پد ۶ و شیائومی بند ۸ در همین تاریخ خبر داده است.

شیائومی همچنین تصاویری را از تبلت و ردیاب سلامتی جدید خود منتشر کرد که طراحی این دو محصول را نشان می‌دهند. همان‌طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، شیائومی پد ۶ در سه رنگ مشکی، بژ و آبی به بازار عرضه می‌شود و شیائومی بند ۸ نیز در ۵ نسخه با بندهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین تبلت پد ۶ از کیبورد جداشونده و قلم هوشمند نیز پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به تصاویر منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که شیائومی پد ۶ از قاب فلزی بهره برده و به یک درگاه USB-C و دو اسپیکر استریو مجهز شده است. بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی در این تبلت از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل و باتری ۸،۸۴۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ واتی استفاده کرده است. در طرف دیگر، نسخه‌ی پروی این تبلت از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نمایشگر اولد ۱۴۴ هزتری و شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد.

منبع: PhoneArena

منبع : منبع