شیائومی در مراسم شب گذشته علاوه بر معرفی گوشی های جدید از یک روتر ۱۰ گیگابیتی نیز رونمایی کرد. این روتر علاوه بر پشتیبانی از تگ های NFC ، از پهنای باند انتقالی بیشتر نیز پیروی می کند.به گزارش سرویس اخ...

شیائومی در مراسم شب گذشته علاوه بر معرفی گوشی های جدید از یک روتر ۱۰ گیگابیتی نیز رونمایی کرد. این روتر علاوه بر پشتیبانی از تگ های NFC ، از پهنای باند انتقالی بیشتر نیز پیروی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روتر شیائومی با نام Xiaomi 10Gigabit Router در سه باند ۲.۴، ۵.۲ و ۵.۸ گیگاهرتز کار می کند. این کانال ها می توانند به ترتیب تا ۱۳۷.۶، ۲۸۸۲.۴ و ۵۷۶۴.۸ مگابیت بر ثانیه سرعت را فراهم کنند.

این روتر به یک تراشه چهار هسته ای کوالکام مجهز است. همچنین به دلیل وجود فناوری خنک کننده فعال داخلی خیال کاربر از افت عملکرد و آسیب دیدن دستگاه در اثر حرارت زیاد راحت خواهد بود. روتر ۱۰ گیگابیتی شیائومی دارای آنتن بیرونی High-gane است. همچنین می تواند از آنتن داخلی NFC نیز پشتیبانی کند. این روتر قابلیت مش دارد و در ۹ چراغ ال ای دی روی آن وضعیت دستگاه در حالت های مختلف نمایش داده میشود.

روتر جدید شیائومی ۴ درگاه WAN/LAN اداپتیو دارد و از رمزنگاری WPA-PSK/PA2-PSK/WPA3-SAE پشتیبانی میکند. هنوز زمان عرضه این دستگاه مشخص نیست. احتمالا شیائومی این دستگاه را در سال آینده عرضه خواهد کرد.

تبلیغات :

buy Neuralink

منبع : منبع