ایلان ماسک امروز در توییتی اعلام کرد که از تاریخ 2 دسامبر، سیستم تایید هویت جدیدی را به توییتر اضافه می‌کند. قرار است که از این تاریخ، تیک آبی به حساب‌های شخصی، تیک خاکستری به حساب‌های دولتی و تیک طلا...

ایلان ماسک امروز در توییتی اعلام کرد که از تاریخ 2 دسامبر، سیستم تایید هویت جدیدی را به توییتر اضافه می‌کند. قرار است که از این تاریخ، تیک آبی به حساب‌های شخصی، تیک خاکستری به حساب‌های دولتی و تیک طلایی به حساب شرکت‌ها اضافه شود.

مطالب مرتبط:

به‌نظر می‌رسد که عرضه‌ی تیک آبی با قیمت 8 دلار برای حساب‌هایی که در اصل تایید نشده‌ بودند، ایده‌ی مناسبی نبوده است. ایلان ماسک پس از نادیده گرفتن هشدارهای تیم نظارت و امنیت توییتر، اشتراک بلو را با قیمت 8 دلار در دسترس کاربران قرار داد و همین موضوع باعث شد تا برخی از کاربران با ساخت حساب‌های جعلی، خود را به جای چهره‌های سرشناس و شرکت‌های معروف جا بزنند.

افزایش حساب‌های جعلی توییتر در نهایت به خودداری بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی از سرمایه‌گذاری در این پلتفرم منجر شد. ماسک پس از این اتفاق، اشتراک بلو را به حالت تعلیق در آورد و اعلام کرد که تا یافتن راه حل مناسبی برای مقابله با حساب‌های جعلی، این اشتراک را مجدداً فعال نخواهد کرد. مدیر عامل توییتر حالا امروز تایید کرد که هفته‌ی آینده توضیحات کامل‌تری را در خصوص نسخه‌ی جدبد اشتراک بلو ارائه می‌دهد.

منبع: The Verge

منبع : منبع