گزارش‌های جدید می‌گویند گلکسی اس ۲۵ مدل اولترا احتمالاً مجهز به سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی و بهبودهایی در لنز اولترا واید و تله فوتو ۳ ایکس خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک...

گزارش‌های جدید می‌گویند گلکسی اس ۲۵ مدل اولترا احتمالاً مجهز به سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی و بهبودهایی در لنز اولترا واید و تله فوتو ۳ ایکس خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پرچمدار بعدی سامسونگ احتمالاً دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی دارد و در کنار آن یک تله فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی ۵ برابری را نیز خواهد داشت. احتمالاً سامسونگ در لنز اولترا واید و تله فوتو ارتقا‌هایی را انجام می‌دهد.

در شایعات قبلی از استفاده دوربین سه گانه در گلکسی اس ۲۵ اولترا خبر داده بودند. اما اطلاعات یک منبع آگاه در ویبو نشان می‌دهد این غول کره‌ای قصد دارد گلکسی اس ۲۵ اولترا را نیز به سیستم دوربین چهارگانه مجهز کند. البته احتمال می‌رود در این گوشی تراشه سه نانومتری اگزینوس به صورت بهینه شده مورد استفاده قرار بگیرد.

خبرهای جدید اما می‌گوید گلکسی اس ۲۵ اولترا مجهز به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی از نوع اولترا واید و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو ۳ برابری است. این در حالی است که گلکسی اس ۲۴ اولترا کنونی دارای دوربین اولترا واید از نوع ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو با لنز ۱۰ مگاپیکسلی است. در صورت صحت اطلاعات منتشر شده پرچمدار بعدی در دو لنز خود ارتقا قابل توجهی را شاهد خواهد بود.

پیش از این سامسونگ در گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز از تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی از نوع ۳ برابری استفاده کرده بود. ارتقای این نوع لنز باعث می‌شود تا سامسونگ بتواند از فناوری ادغام پیکسل استفاده کرده و در نهایت عکس‌های بهتری نیز در نور کم ثبت شود. همچنین این ارتقا می‌تواند کیفیت عکس‌های زوم شده یا ماکرو را نیز بهبود ببخشد. در صورت قرارگیری لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۲۵ اولترا این گوشی در فهرست بهترین گوشی‌های عکاسی قرار خواهد گرفت.

منبع : منبع