در طول ماه گذشته، OpenAI به تدریج اولین اپلیکیشن ChatGPT خود را برای کاربران مک دارای اشتراک پلاس، عرضه کرده است. حالا به گفته OpenAI، از امروز اپلیکیشن ChatGPT برای macOS برای همه در دسترس می‌باشد.Op...

در طول ماه گذشته، OpenAI به تدریج اولین اپلیکیشن ChatGPT خود را برای کاربران مک دارای اشتراک پلاس، عرضه کرده است. حالا به گفته OpenAI، از امروز اپلیکیشن ChatGPT برای macOS برای همه در دسترس می‌باشد.

OpenAI ادعا می‌کند که برنامه ChatGPT برای macOS طوری طراحی شده است که به طور یکنواخت با هر کاری که در کامپیوتر خود انجام می دهید، سازگار شود. این برنامه مخصوص مک ساخته شده و می‌توانید تنها با میانبر ساده کیبورد CMD+Space از هر جایی به آن دسترسی داشته باشید.

برنامه ChatGPT در macOS به شما قابلیت این را می دهد که به راحتی با چت بات تعامل داشته باشید. شما همچنین می توانید مواردی مانند فایل‌ها، عکس‌ها و اسکرین شات را به پیام های خود پیوست کنید تا ChatGPT از این اطلاعات استفاد کند.

علاوه بر این، شما می توانید از ویژگی Voice Mode برای ارتباط با ChatGPT با استفاده از صدای خود استفاده کنید. به گفته OpenAI، نسخه جدید Voice Mode نیز با توانایی‌های GPT-4o در هفته های آتی در مک در دسترس خواهد بود.

این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک برنامه دسکتاپ جدید ChatGPT برای macOS است که به راحتی با کامپیوتر شما ادغام می‌شود و با میانبر ساده کیبورد Option + Space، می توانید بدون وقفه از ChatGPT سوال کنید. شما همچنین می توانید اسکرین شات بگیرید و در خود برنامه درباره آن ها گفتگو کنید.

شما اکنون نیز می توانید به طور مستقیم از کامپیوتر خود با ChatGPT مکالمه داشته باشید. این ویژگی از طریق Voice Mode که از زمان عرضه ChatGPT در دسترس بوده، به همراه قابلیت های صوتی و تصویری جدید GPT-4o در آینده قابل استفاده می‌باشد. شما چه بخواهید برای شرکت خود ایده‌پردازی کنید، برای یک مصاحبه آماده شوید یا درباره موضوعی به دلخواه صحبت کنید، تنها کافیست که روی آیکون هدفون در گوشه پایین سمت راست برنامه دسکتاپ کلیک کنید تا یک مکالمه صوتی آغاز شود.

برنامه ChatGPT اکنون برای دانلود برای macOS از طریق وب سایت OpenAI به طور رایگان در دسترس می‌باشد، و مشترکین ChatGPT Plus نیز می توانند وارد حساب خود شوند و به آن دسترسی پیدا کنند.

منبع : منبع