اولین تبلیغ ویدیویی ویژ پرو که توسط اپل منتشر شده است نشان میدهد این هدست واقعیت ترکیبی دارای چه امکاناتی بوده و آماده عرضه است.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل پیش از این نیز برای محصولات خود تبلیغات نمادین انجام داده است. به عنوان مثال اولین نسل گوشی آیفون نیز همراه با یک آگهی تبلیغاتی واقعاً جذاب بود. اکنون هدست واقعیت ترکیبی این شرکت نیز با کمک یک تبلیغات ویدیویی جالب معرفی شده است. این ویدیو که در یوتیوب منتشر شده نشان میدهد زمان عرضه این محصول بیش از پیش نزدیک شده است. این دستگاه پیش از عرضه توانسته توجهات کاربران بسیاری را به خود جلب کند.
در این تبلیغ ویدیویی کاربر هدست را روی سر خود قرار داده و میتواند با استفاده از حرکات چشم ابزارها و اپلیکیشنهای مختلفی را انتخاب و آنها را به کار ببرد. همچنین در این ویدیو کاربر بصورت نشسته روی کاناپه مشاهده میشود که فیلمی را روی صفحهای مجازی با ابعاد بسیار بزرگ تماشا کرده و میتواند تنها با یک حرکت ساده باعث افزایش ابعاد آن شود.
در قسمت دیگر این ویدیو زنی مشاهده میشود که از طریق فیس تایم با کاربر دیگری از طریق ویژن پرو صحبت کرده و به صورت لحظهای حرکات دست و صورت آنها برای یکدیگر قابل دیدن است. اپل قصد دارد این هدست را با قیمت بالای 3500 دلار عرضه کرد. این موضوع می تواند خرید آن را برای بسیاری از کاربران دشوار کند.
پیشنهاد ویژه : سرور HP |
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران |
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی |
پیشنهاد ویژه |
پیشنهاد ویژه |
پیشنهاد ویژه |
9th November 24