در گزارش های قبلی اعلام شد گوشی زدقایپ ۵ دارای تغییراتی از نظر نمایشگر بیرونی خواهد داشت. احتمالا نمایشگر بیرونی این گوشی به ۳.۴ اینچ خواهد رسید. در حالیکه پر نسخه قبلی تنها ۱.۹ اینچ بوده است.به گزارش...

در گزارش های قبلی اعلام شد گوشی زدقایپ ۵ دارای تغییراتی از نظر نمایشگر بیرونی خواهد داشت. احتمالا نمایشگر بیرونی این گوشی به ۳.۴ اینچ خواهد رسید. در حالیکه پر نسخه قبلی تنها ۱.۹ اینچ بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تغییرات ایجاد شده روی گوشی تاشوی بعدی سامسونگ به کاربران اجازه می دهد تا علاوه بر ویجت ها بتوانند برنامه هایی مانند گوگل مپ را نیز ذوب این نمایشگر اجرا کنند.

گزارش منتشر شده در سم موبایل نشان می دهد سامسونگ طی همکاری با گوگل امکان نمایش برنامه های این شرکت از جمله گوگل مپ را روی نمایشگر بیرونی زد فلیپ ۵ ایجاد کرده است. اکنون گزارش دیگری از یک منبع معتبر نشان میدهد دسترسی به گوگل مپ از این طریق صد در صد عملی خواهد شد.

هنوز مشخص نیست این برنامه به صورت کامل مانند گوشی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا روی نمایشگر بیرونی قابل مشاهده است با تنها نوتیفیکیشن ها و به روزرسانی ها از این طریق اعلام خواهد شد.

با وجود اینکه هنوز این موضوع به طور رسمی اعلام نشده است اما احتمالا امکان مشاهده سایر برنامه ها از جمله پیام، و یوتیوب نیز در نمایشگر بیرونی وجود دارد. این در حالیست که در گوشی های دیگر مانند اوپو و ویو با وجود داشتن نمایشگرهای بزرگتر امکان نمایش این برنامه ها تنها از طریق ویجت وجود دارد و تنها کاربران می توانند به دوربین دسترسی داشته باشند. البته گوشی موتورولا سری ریزر اجازه دسترسی به کلیه برنامه ها را به کاربران می دهد.

منبع : منبع