یک افشاگر معتبر مدعی شده که سری آیفون ۱۷ اپل از نمایشگر LTPO بهره می‌برد و شامل یک مدل اسلیم خواهد بود.باتوجه به پست او در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، مدل استاندارد و اسلیم آیفون ۱۷ به ترتیب دارای نمای...

یک افشاگر معتبر مدعی شده که سری آیفون ۱۷ اپل از نمایشگر LTPO بهره می‌برد و شامل یک مدل اسلیم خواهد بود.

باتوجه به پست او در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، مدل استاندارد و اسلیم آیفون ۱۷ به ترتیب دارای نمایشگر LTPO با اندازه ۶.۲۷ و ۶.۶۵ اینچی هستند. همچنین آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس به ترتیب به همان نمایشگر با اندازه ۶.۲۷ و ۶.۸۶ اینچی مجهز خواهند شد.

بنابراین می‌توان دریافت که تمام مدل‌های سری آیفون ۱۷ اپل از نمایشگر LTPO (اکسید پلی کریستال با دمای پایین) بهره می‌برند. این ویژگی احتمالا موجب می‌شود تا همه آن‌ها از قابلیت ProMotion و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کنند. پیش از این، تنها مدل‌های پرو و پرو مکس گوشی‌های اپل از قابلیت مذکور پشتیبانی می‌کردند.

همچنین گفته می‌شود که مدل استاندارد و اسلیم در سری آیفون ۱۷ قرار است به تراشه A19 اپل و ۸ گیگابایت رم مجهز شوند. از سوی دیگر، آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس دارای تراشه A19 پرو و ۱۲ گیگابایت رم خواهند بود. البته چند منبع دیگر قبلا به ساخت آیفون ۱۷ اسلیم توسط اپل اشاره کرده بودند.

به عنوان مثال، وب‌سایت The Information با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که مدل جدید در سری آیفون ۱۷ اپل به‌طور قابل توجهی باریک‌تر از مدل‌های فعلی آیفون خواهد بود. همچنین جف پو مدعی شده بود که این دستگاه دارای داینامیک آیلند کوچک‌تری است.

منبع : منبع