یکی از چالش های بسیار مهمی که مشاغل و بیزنس های مجازی کنونی با آن روبه رو میشوند روند دشوار افزایش مخاطبان صفحه و چنل می باشد ، در واقع جذب اعضای جدید فرایند زمان بر و دشواری می باشد و می توان گفت معمولا همه افراد از عهده آن بر نمی آیند ، این مورد در برخی از موارد سبب دلزدگی کاربران فعال اینستاگرامی و در نهایت عدم فعالیت آنان میشود .
یکی از بزرگ ترین صفحات برتر و نامی موجود که کاربران بسیار زیادی را تاکنون به خود جذب کرده است اینستاگرام می باشد ، اینستاگرام جزو ابر قدرتمند ترین برنامه های روز می باشد و معمولا کاربران چه برای فعالیت های روزانه و چه برای فعالیت های بیزنسی این شبکه را انتخاب می کنند .
افزایش فالوور در اینستاگرام همانند سایر برنامه های مطرح دشواری های خود را دارد اما بایستی بدانید که روش های فوق سرعتی وجود دارند که می توان به کمک آنان تعداد دنبال کننده ها را افزایش داد و ما در این وبلاگ به دنبال روش های سریع جذب فالوور واقعی اینستاگرام در سال 1404 هستیم .
تبدیل حساب کاربری به حساب بیزنسی تجاری (business)
اینستاگرام از سه نوع حساب کاربری شخصی (personal) ، بیزنسی (business) و کریتور (creator) تشکیل شده که این سه نوع حساب کاربری یک سری تفاوتها و یک سری شباهتهایی نسبت به یکدیگر دارند که در قسمت زیر به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت .
مهمترین نوع پیج های اینستاگرامی پیج های بیزنسی یا همان تجاری میباشد تمامی افراد در اینستاگرام میتوانند پیج خود را به حالت تجاری در بیاورند پیج های تجاری اطلاعات بیشتری نسبت به پیج های شخصی وجود دارند در واقع قابلیت های این حساب برای کنترل فعالیت کاربران بیشتر از سایر حساب ها می باشد و شما میتوانید فعالیت دنبال کنندههای خود را به صورت کامل آنالیز کنید پیج تجاری برای آن دسته از افرادی که قصد شروع بیزینس مجازی دارند بسیار مناسب میباشد .
بررسی فعالیت کاربران در حسابهای بیزنسی قابل انجام است در نتیجه مدیران پیج ها میتوانند با آنالیز رفتار فالوور های خود محتوای متناسب با دنبال کنندگان را ایجاد کنند همین مورد می تواند موجب افزایش دنبال کننده ها شود .
پیج های کریتور نیز شباهت زیادی به صفحات بیزنسی دارند و برای کاربرانی که به دنبال فعالیتهای روزانه همانند برقراری ارتباطات هستند مناسبترین گزینه میباشد اما اگر به دنبال پیشرفت در صفحه اینستاگرام هستید مناسبترین گزینه پیج های بیزنسی هستند .
بایو تکمیل داشته باشید
یکی از قسمتهای بسیار مهم صفحات اینستاگرامی برای جذب فالوور به ویژه صفحات بیزنسی قسمت بایو میباشد این قسمت به حالت خلاصهوار بخشی برای معرفی کسب و کار به فالوور ها میباشد که می توانید حدود 150 کاراکتر برای پر کردن این قسمت استفاده کنید .
لطفاً تمامی حواس خود را برای پر کردن قسمت بایو اینستاگرام قرار دهید سعی کنید از جملاتی استفاده کنید که بتواند فالوور ها را جذب بکند ، می توانید در این قسمت نام برند خود هم به صورت فارسی و هم انگلیسی قرار داده و علل اصلی تفاوت شما با سایر بیزنس ها همچنین فعالیت هایی که قرار است در این پیج دنبال شود را شرح دهید .
در قسمت بایو اینستاگرام میتوانید لینک سایر شبکههای مجازی که در آنها فعالیت دارید را قرار دهید تا موجب افزایش ترافیک بازدید شود به این ترتیب هم می توانید میزان تعامل صفحه اینستا را افزایش دهید و هم سایر شبکه های مختلف را بیشتر کنید .
برای قسمت بایو میتوانید از فونتهای مختلف برای جلوه هرچه بیشتر استفاده کنید همچنین میتوانید یک راه ارتباطی کوتاه از خود را برای این قسمت درج کنید استفاده کردن از استیکر ها نیز می تواند سبب زیبایی هر چه بیشتر گردد .
عمومی کردن حساب اینستاگرام (public page)
یکی از تنظیمات اعمالی برای حساب کاربری اینستاگرام این است که صفحه خود را قفل کرده یعنی به صورت خصوصی درآورید و یا آن را عمومی بکنید زمانی که از طریق تنظیمات اینستاگرام صفحه خود را به حالت پرایوت قرار میدهید سایر افرادی که جزو فالوور های شما نیستند نمیتوانند محتواهای منتشر شده در صفحه را مشاهده کنند .
اما زمانی که پیج خود را به حالت پابلیک و یا عمومی قرار دهید چه افرادی که صفحه شما را دنبال کردند و چه افرادی که صفحه شما را فالو نکردهاند میتوانند محتواهای منتشر شده اعم از پست هایلایت و استوری را مشاهده کنند .
اگر دقت کنید بیشتر پیج های بیزنسی پیج خود را به حالت عمومی قرار داده اند پس اگر قصد دارید در اینستاگرام به سرعت دیده شده و تعداد مخاطبان صفحه خود را افزایش دهید بایستی پیج خود را به حالت عمومی و پابلیک قرار دهید به این ترتیب میزان آمار ویو افزایش می یابد و افراد می توانند به راحتی محتواهای موجود را بررسی کرده و تصمیم خود را برای فالو کردن بگیرند .
تولید محتوای جذاب
اساسیترین روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام تولید محتوا میباشد بدون تردید میتوان گفت محتوا مهمترین ابزار شما برای دیده شدن و همچنین جذب فالوور در اینستاگرام محسوب میشود .
تولید محتوا را کاملا جدی بگیرید اگر بتوانید محتوای جذابی تولید بکنید میتوانید با جذب فالوور ها در نهایت موقعیت پیج خود را افزایش داده و وارد صفحه اکسپلور شوید ، برای تولید محتوا ابتدا بایستی بدانید مخاطب صفحه شما به چه چیزی نیاز دارد تا بتوانید بر اساس آن محتوا را تولید کنید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نیاز مخاطب می توانید از قسمت insight پست و حتی خود پیج کمک بگیرید به این ترتیب می توانید به شناخت حداکثری از مخاطب برسید .
حداقل امکان از محتواهایی که نامربوط به صفحه کاری شما هستند دوری بکنید چرا که این کار میتواند تعداد دنبال کنندههای صفحه را بسیار کاهش دهد و مخاطب هدف خود را به مرور از دست دهید .
کمک گیری از بخش insight
یکی از تفاوتهای اساسی پیج های تجاری با اکانتهای شخصی وجود بخش تحت عنوان insight میباشد ، برای دسترسی به این قسمت میتوانید از بخش تنظیمات و یا در هر پستی که در صفحه خود آپلود میکنید از این قسمت کمک بگیرید .
این قسمت حاوی اطلاعاتی برای ارزیابی فعالیت کلیه فالوور ها میباشد میتوان به راحتی تعامل کاربران را از این قسمت شناسایی کرده و در نهایت این فعالیت را تحلیل کرد .
این بخش به صورت کاملاً اختصاصی ریز فعالیتهای فالوور ها را ثبت و ضبط میکند شما حتی میتوانید ورود پست خود را به اکسپلور(explore) از این قسمت بررسی کنید .
فاکتورهایی از قبیل واچ تایم (watch time) ، ریچ (reach) ، ایمپرشن (impression) در قسمت insight قابل مشاهده میباشد در حالت کلی شما میتوانید با ارزیابی قسمتهای insight پستهای گوناگون میزان علاقه مخاطب خود به انواع موضوعات را بررسی کنید .
خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام
اگر به دنبال یک روش کاملا حرفه ای و آنی برای افزایش فالوور های خود هستید و قصد دارید فالوور های کاملا هدفمند جذب پیج خود کنید می توانید از خدمات خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام کمک بگیرید .
در این روش کافی است که تعداد فالوور مورد نیاز خود را در وب سایت های فروش ثبت کنید و در نهایت نوع فالوور مد نظر را انتخاب کنید و در نهایت ثبت سفارش را انتخاب کنید به این ترتیب فالوور های حقیقی را جذب خواهید کرد .
خرید فالوور واقعی اینستاگرام مزایای زیادی دارد که در قسمت زیر به تعدادی از آنان اشاره شده است :
_ خرید فالوور اینستاگرام سرعت العمل شما را در کسب بیشترین میزان رضایت افزایش می دهد .
_ این روش با کسب سیگنال های مثبت می تواند فاکتور های الگوریتم را تغییر داده و به سمت پیج سوق دهد .
_ استفاده از خرید فالوور اینستاگرام بر خلاف سایر روش ها در کمترین زمان انجام میگیرد و می توانید در همان ساعات اولیه ثبت سفارش فالوور ها را دریافت کنید .
_ خرید فالوور اینستاگرام در صورت واقعی بودن می تواند تعداد بازدید پست (view post) را افزایش دهد .
_ تعداد نظرات و کامنت های (comment) افراد چه مثبت و چه منفی در این روش افزایش می یابد .
_ افزایش واچ تایم پست (watch time) نیز از تاثیرات مثبت این روش محسوب میشود .
_ در صورت عملکرد مثبت شما در زمینه تولید محتوا افراد بیشتری صفحه کاری را دنبال خواهند کرد .
_ افزایش تعداد شیر و اشتراک گذاری (share) نیز جزو مزایای این روش می باشد .
_ افزایش فروش محصولات در صورت بیشتر شدن تعداد فالوور ها
_ سود بیشتر از طریق انجام تبلیغات
_ افزایش دایره ارتباطی از جمله مزایای این روش می باشد .
_خرید فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام می تواند موجب ورود پست به اکسپلور گردد .
_ افزایش تعداد فالوور ها می تواند رتبه پیج را افزایش دهد .
_ همچنین برای افرادی که به دنبال معروفیت و دیدن شده هستند مناسب ترین گزینه خرید فالوور اینستاگرام می باشد .
کپشن (caption) مناسب برای پست بنویسید
یکی از روش های طبیعی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان و همچنین افزایش آمار لایک و همچنین واچ تایم پستها کمک گرفتن از کپشن های مناسب است پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان پست بدون کپشن منتشر نکنید ، حداقل امکان حتی یک جمله برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب استفاده کنید .
تعداد کاراکتری که می توانید برای کپشن استفاده کنید حدود 2200 کلمه می باشد نیازی نیست لزوماً برای کپشن نویسی از تمامی کاراکترهای موجود استفاده کنید بسته به نوع پستی که منتشر میکنید میتوانید کپشن طولانی و یا کپشن کوتاهی قرار دهید .
جمله اولی که در کپشن قرار میگیرد را بسیار جدی بگیرید چرا که به صورت پیش فرض در اینستاگرام تنها جمله اول نمایش داده میشود و کاربر برای اینکه ادامه متن را مشاهده بکند نیاز دارد تا بر روی کلمه more کلیک کند معمولا اگر متن موجود بتواند مخاطب را قانع کند ، کاربران ادامه متن را نیز مشاهده می کنند به این ترتیب محتوای شما توسط اینستاگرام مهر تایید خورده و شانس ورود به اکسپلور را بدست خواهد آورد .
بهره گیری از هشتگ ها (hashtag)
اگر قصد دارید که از طریق تنظیمات پیج اینستاگرامی تعداد فالوور خود را افزایش دهید بایستی به قسمت هشتگ ها بسیار دقت بکنید هشتگ ها کلماتی هستند که برای طبقهبندی همچنین برچسب زدن بر روی پستها استفاده میشوند و پشت تولیدی را وارد صفحات مختلف می کنند .
هشتگ ها در اینستاگرام بسیار اهمیت دارند شما میتوانید با کمک هشتگ ها افراد مختلف در اینستاگرام را یافته و یا مطالبی را که متناسب با سلیقه شما هستند به سرعت در اینستاگرام به دست آورید .
هشتگ ها در تولید محتوا و طبقه بندی آنها بسیار اهمیت دارند شما بایستی در زیر پست های خود به منظور افزایش بازید و فالوور از هشتگ ها کمک بگیرید ، لازم است بدانید که افراط در استفاده از هشتگ ها می تواند تاثیر عکس داشته باشد پس در استفاده از هشتگ ها کاملا دقت کنید .
از هشتگ های متفاوت با نوع پست خود استفاده نکنید ، سعی کنید از کلماتی بهره بگیرید که مرتبط با پست بوده و میزان بازید بالایی دارند ، همچنین از استفاده هشتگ های تکراری خود داری کنید .
همکاری با حوزه های مرتبط و تبادل
بعد از تاسیس حسابهای تجاری و همچنین انتخاب کردن حوزه مدنظر برای فعالیت خواهید دید که اینستاگرام حوزههای همکار و هم صنف شما را برای افزایش تعامل و همچنین برقراری ارتباطات بیشتر نمایش می دهد.
دنبال کردن و حمایت از پست های پیج های حریف می تواند باعث شود که آنها نیز به صورت متقابل صفحه شما را دنبال کرده و از محتواهای موجود حمایت کنند در نتیجه اگر روابط خود را گسترش دهید می توانید حجم زیادی از فالوور ها را دریافت کنید .
سعی کنید حتی با حوزه های همکار در قسمت دایرکت نیز در ارتباط باشید این مورد موجب خواهد شد که در صورت انتشار استوری در قسمت ابتدای لیست آنها قرار گیرید و حتی تعداد آمار بازدید پست ها نیز افزایش خواهد یافت .
پس با حمایت با حوزه های همکار آنها به صورت متقابل با صفحه شما ارتباط خواهند داشت و صفحه شما را دنبال می کنند به این ترتیب تعداد آمار دنبال کننده ها بسیار افزایش می یابد و اعتبار صفحه بیشتر میشود .
مدیریت کامنت ها
اگر قصد افزایش فالوور از طریق کامنت ها را دارید نیاز است که این قسمت را به طور کامل مدیریت کنید .
نکته اول : سعی کنید کامنت های مثبت و یا نظراتی که اطلاعات جامع تر و تکمیل کننده پست را دارند حمایت کرده و پاسخ دهید همچنین در صورت امکان آنها را پین (pin ) کنید .
نکته دوم : نظرات منفی و یا حاوی کامنت های نامناسب را در صورت امکان پاک کنید تا تاثیر بر روی سایر افراد نداشته باشد .
نکته سوم : اگر جزو پیج های فروشگاهی هستید که در حوزه فروش محصول فعالیت دارید حتما سعی کنید به اکثر کامنت های پرسشی پاسخ دهید تا اعتبار صفحه افزایش یابد .
ورود به اکسپلور اینستاگرام
آیا تاکنون به المان ذره بینی که در صفحه اینستاگرامی وجود دارد توجه کردهاید با لمس این گزینه وارد قسمتی خواهید شد که مجموعهای از محتواهای متفاوت را به شما نمایش میدهد و می توانید تمامی پست هایی که متناسب با علایق شما هستند را بیابید .
صفحه اکسپلور (Explorer) اینستاگرام قسمتی می باشد که دنیایی از پست های گوناگون در آن گنجانده شده است و برای اینکه اینستاگرام بتواند کاربران خود را بیشتر سرگرم کند محتواهای شخصی سازی شده را در این قسمت قرار داده است .
ورود به این صفحه می تواند باعث افزایش تعداد فالوور های اینستاگرامی پست شده و حتی تعامل صفحه شما را نیز افزایش دهد و محتوا را تا مرز بازدید های میلیونی بکشاند پس سعی کنید با یادگیری الگوریتم اینستاگرام شانس ورود خود به این صفحه را افزایش دهید .
برای پست از زیر نویس استفاده کنید
یکی از قابلیتهایی که در اینستاگرام وجود دارد این است که پستها در حالت پیش فرض به صورت بی صدا نمایش داده میشوند در نتیجه کاربرانی که قصد دیدن محتوا به حالت پیش فرض را دارند و یا موقعیت لازم برای گوش دادن صدای محتوا ندارند نمی توانند نوع موضوع محتوا را به حالت کامل درک کنند درست است محتوای ویدیویی تاثیر بسزایی دارد اما متن نیز می تواند در چنین شرایطی در افزایش ویو پست نقش داشته باشد .
در نتیجه می توانید برای پست های خود از زیر نویس ها کمک بگیرید تا کاربرانی که به دلیل فراهم نبودن شرایط مناسب نمی توانند از صدای ویدیو استفاده کنند می توانند با خواندن زیر نویس به صورت کامل مطلب را درک کرده و استفاده کنند این مورد می تواند موجب پیشی گرفتن پیج شما شده و تعداد فالوور را افزایش دهد .
سخن پایانی :
قسمت های گفته شده در قسمت فوق جزو روش های موثر برای افزایش فالوور محسوب میشوند که بهره گیری از آنان می تواند بستر لازم برای جذب مخاطب را محیا کند پس اگر قصد دارید تا به صورت هدفمند در این فضا پیشرفت کنید می توانید از این فاکتور ها نیز کمک بگیرید .
2nd July 25