سامسونگ برای نخستین بار توانسته است با استفاده از پرچمداران جدید خود یعنی گلکسی اس ۲۴ امتیاز بیشتری را نسبت به آیفون در جلب رضایت مشتری کسب کند.
نظرات مشتریان که در این مورد ثبت شده نشان میدهد ۹۱ درصد از آنها به مدل پایه گلکسی اس ۲۴ امتیاز ۵ ستاره دادهاند. پلاس این گوشی نیز توانسته در بین ۸۴ درصد از مشتریان ۵ ستاره کسب کند. گلکسی اس ۲۴ الترا نیست ۸۸ درصد در کسب ۵ ستاره موفق بوده است.
به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، تجزیه و تحلیلهای سایت PerfectRec نشان میدهد مشتریان آیفون ۱۵ در ۷۶ درصد به آن امتیاز 5 ستاره دادهاند. در حالی که این رقم برای گلکسی اس ۲۴ معمولی ۹۱ درصد بوده است. آیفون ۱۵ پلاس نیز در بین ۷۷ درصد از کاربران ۵ ستاره را کسب کرده که در مقابل آن گلکسی اس ۲۴ پلاس با ۸۴ درصد قرار دارد. همچنین آیفون ۱۵ پرومکس در۷۴ درصد از نظرات مشتریان دارای ۵ ستاره بوده و در مقابل آن گلکسی اس ۲۴ اولتر ا رقم ۸۸ درصد را کسب کرده است.
با وجود اینکه گلکسی اس ۲۴ سامسونگ موفق به کسب امتیازهای خوبی در این دوره شده است، اما سریهای قدیمیتر این گوشی چنین رضایتی را کسب نکرده بودند. گلکسی اس ۲۰ تنها ۶۸ درصد موفق به دریافت نظر ۵ ستاره شده بود. همچنین گلکسی اس ۲۰ اولترا نیز برای دریافت امتیاز ۵ ستاره تنها در بین ۷۲ از کاربران موفق بوده است.
سامسونگ به مرور توانسته در جلب رضایت مشتری عملکرد بهتری از خود نشان دهد. این جهش در سال گذشته میلادی اتفاق افتاد. به طوری که ۷۵ درصد از کاربران گلکسی اس ۲۳ به آن عملکرد ۵ ستاره دادند. از طرفی اس ۲۳ اولترا نیز در بین ۸۲ از کاربران موفق به این امتیاز شد. این رقم برای گلکسی اس ۲۴ نیز ۱۶ درصد افزایش پیدا کرده و به ۹۱ درصد رسیده است.
البته تجزیه و تحلیلهای منتشر شده نمیتواند به سادگی رضایت مشتریان این دو برند را با یکدیگر مقایسه کند. زیرا به مرور زمان ممکن است میزان رضایت مشتریان تغییر پیدا کند. عدم وجود نوآوریهای خاص در آیفون ۱۵ نسبت به سریهای قبل در مقابل عرضه قابلیتهای متنوع در گلکسی اس ۲۴ همانند هوش مصنوعی میتواند بیش از گذشته توجه کاربران و رضایت آنان را به سمت گوشیهای سامسونگ جلب کرده باشد.
پیشنهاد ویژه : سرور HP |
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران |
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی |
پیشنهاد ویژه |
پیشنهاد ویژه |
پیشنهاد ویژه |
18th November 24