مدیرعامل تپسی در مجمععمومی سالیانه سهامداران اعلام کرد این تاکسی اینترنتی سال ۱۴۰۳ به دنبال رشد حداقل دوبرابری درآمدهایش است و سرویسهای جدیدی را رونمایی خواهد کرد. همچنین ارزیابی سهم تاکسیهای اینترنتی از بازار را «سخت» توصیف کرد و گفت ترجیح میدهد دراینباره اظهارنظری نکند.
// Wait for the DOM content to be fully loaded document.addEventListener("DOMContentLoaded", function() { var targetElement = document.getElementById("digiad-9f021ca8ceb210361b673c009a749407"); var observer = new MutationObserver(function(mutationsList) { // Check each mutation in the list for(var mutation of mutationsList) { if (mutation.type === 'childList') { if (mutation.addedNodes.length > 0) { targetElement.style.minHeight = "152px"; } } } }); var config = { childList: true }; observer.observe(targetElement, config); });به گزارش دیجیاتو، «مصطفی سید حسینی» در مجمععمومی عادی سالیانه تپسی در واکنش به ادعای اسنپ مبنی بر تصاحب ۹۲ درصد از بازار تاکسیهای اینترنتی گفت: «ارزیابی در این خصوص سخت است زیرا هیچ مرجع مشخصی وجود ندارد. دوستان از سمت مجموعه رقیب ما بعضاً اظهارنظرهایی در این خصوص میکنند اما ما چون به این دادهها دسترسی نداریم، سعی میکنیم دراینباره اظهارنظر نکنیم.»
او تپسی را «شفافترین استارتاپ ایران با اختلاف» توصیف کرد.
تقسیم ۲۰ تومان سود به ازای هر سهم
این مجمععمومی درحالی برگزار شد که صورتهای مالی ۱۴۰۲ تپسی پیشازاین منتشر شده بود. بر این اساس، سال گذشته درآمد تپسی ۶۴ درصد رشد کرده و به ۱۰۴۰ میلیارد تومان رسیده است. سود خالص این پلتفرم نیز با رشدی حدودا ۲ برابری، ۱۷۹ میلیارد تومان را ثبت کرده است.
در مجمععمومی سال پیش تپسی، پیشبینی شده بود سود سال ۱۴۰۲ به ۲۶۰ میلیارد تومان برسد.
تپسی در این مجمع تقسیم ۲۰ تومان بهازای هر سهم را تصویب کرد.
«مصطفی سید حسینی»، در مجمععمومی سال ۱۴۰۲ تپسی اعلام کرد: «ارزش کل سفرهای تپسی در سال ۱۴۰۲ به ۶ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان رسیده است. همچنین با افزایش سرمایه سال گذشته، اکنون سرمایه ثبتی تپسی ۲۴۶ میلیارد تومان است.»
او اعلام کرد تپسی سال ۱۴۰۳ به دنبال رشد حداقل ۲ برابری درآمد است.
سید حسینی درمورد سرویس جدید این تاکسی اینترنتی نیز توضیح داد: «در سال جاری سرویسهای جدیدی نیز طراحی و اجرا میکنیم. یک سرویس خاص به نام wait and share داریم که در مرحله تست است و در این تابستان راهاندازی میکنیم.»
مدیرعامل تپسی «ایجاد ارتباط میان کسبوکارهای آنلاین و آفلاین گروه گلرنگ و تپسی» را از اهداف تپسی در سال جاری اعلام کرد. همچنین توسعه مسیریاب اختصاصی رانندگان و باشگاه وفاداری سفیرها در برنامه تپسی قرار دارد.
منبع : منبع
28th November 24