طی هفتههای اخیر شاهد اعتراض مشتریان بهمن موتور به افزایش قیمت دیگنیتی و فیدلیتی بودهایم. این افزایش قیمت که با مجوز سازمان حمایت صورت گرفته است، قیمت دیگنیتی و فیدلیتی را در تیپهای مختلف حدود 200 میلیون تومان افزایش داد. اعتراض مشتریان بهمن موتور نیز تابهحال بینتیجه بوده است، چرا که این شرکت قصد ندارد قیمت محصولاتش را کاهش دهد.
نتایج عتراض مشتریان بهمن موتور در چند مرحله
بهمن موتور در ابتدا طرح تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی به ریسپکت پرایم تیپ 2 را برای مشتریان خود درنظر گرفت اما این طرح با موافقت مشتریان همراه نبود. درنتیجه بهمن موتور بار دیگر مشتریان را به سامانه یکپارچه بازگرداند.
اکنون این قابلیت برای مشتریان بهمن موتور فراهم شده است تا بهجای دریافت دیگنیتی و فیدلیتی، خودروهایی از بین محصولات کرمان موتور یا مدیران خودرو را انتخاب کنند. این کار از طریق سامانه یکپارچه صورت میپذیرد. مشتریان معترض بهمن موتور در ابتدا باید سفارش خود را لغو کنند و سپس از بین خودروهای موجود، یکی را برای تحویل گرفتن انتخاب نمایند. خودروهای جایگزین برای مشتریان بهمن موتور به این شرح هستند:
- محصولات مدیران خودرو: تیگو 8 پرومکس، تیگو 8 پرو e پلاس، تیگو 7 پرو پرمیوم، فونیکس FX
- محصولات کرمان موتور: جک J4، جک S3، کیامسی X5
هر دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور در روزهای گذشته، شرایط فروش محصولات خود را اعلام کردهاند. بنابراین مشتریان معترض بهمن موتور با تغییر خودروهای ثبتنامی از هماکنون میتوانند نسبت به ثبتنام و واریز وجه خودرو جدید اقدام کنند. هر سه محصول کرمان موتور قیمت کمتری نسبت به محصولات بهمن موتور دارند و درحالحاضر بهصورت نقدی عرضه میشوند؛ بنابراین مشتریان بهمن موتور میتوانند هماکنون نسبت به ثبتنام و خرید خودروهای کرمان موتور با موعد تحویل فوری اقدام کنند. در سوی دیگر نیز مدیران خودرو محصولات خود را با شرایط فروش اقساطی بلندمدت در اختیار کاربران قرار داده است.
منبع : منبع
17th November 24