ازاینپس برندهایی که خواهان ارائه محصولاتشان در سرویسهای گوگل هستند باید سیاست جدیدی را که توسط این شرکت اعلام شده است را رعایت کنند. در این راستا گوگل سیاستهای ارائه اطلاعات نادرست را با اطلاعات دقیق در مورد چگونگی اعتماد بازاریابان بهروز کرده است. این سند به برندهای مختلف توصیه میکند که چه قدمها و مراحلی را باید طی کنند تا از اینکه محصولات و پیشنهادهایشان واجد شرایط ارائه در جستوجو باشد مطمئن شوند.
این بهروزرسانی ازآنجهت قابلاهمیت است که باعث میشود از این پس برندها معیارهای خاصی را رعایت کنند که در نتیجه جزئیات این بهروزرسانی، کسانی که با تعلیق یا هشدار نادرست روبرو شدهاند بهتر بتوانند این مشکل را حل کنند. همچنین برای اعتمادسازی بیشتر گوگل توضیح میدهد که چهار مسئله برای نهادینهکردن اعتماد باید در نظر گرفته شود و این چهار مسئله طبق توضیحات خود شرکت گوگل به این صورت است:
- هویت تجاری
- اطمینان حاصل کنید نام تجاری اعلام شده رسمی باشد و بین نام تجاری ثبت شده و نام دامنه هماهنگی وجود داشته باشد.
- وبسایت هر برند باید یک صفحه “درباره ما” داشته باشد. این مسئله باعث کمک بیشتر به مشتریان میشود و حس منحصربه فردی به آنها می دهد.
- از وبسایت به دیگر پروفایلهایی رسانه اجتماعی خود پیوند دهید تا مشتریان در صورت تمایل آنها را دنبال کنند.
- شفافیت
- اطمینان حاصل کنید که محتوای وبسایت و پیامها کاملاً واضح باشد و شامل جزئیات مربوط به حملونقل، بازگشت هزینه و سیاستهای حفظ حریم خصوصی است.
- از صداقت و شفافیت در مورد مدل تجاری برند و نحوه عملکرد شرکت اطمینان حاصل کنید.
- شهرت آنلاین
- نظرات و دیدگاههای صادقانه مردم را در مورد محصولات و خدمات یک برند نشان دهید تا به مشتریان در درک نحوه استفاده از آنها کمک کند.
- نحوه ارتباط مشتریان را با خودتان بهصورت کاملاً واضح نشان دهید.
- طراحی حرفهای
- اطمینان حاصل کنید که وبسایت برند دارای گواهی SSL است تا به مشتریان اطمینان دهد که دادههای حساس آنها بهصورت ایمن ذخیره میشود.
- وبسایت برند باید بهراحتی قابل پیمایش باشد و نباید حاوی هیچگونه تغییر مسیر غیرضروری به لینکهای دیگر باشد.
گوگل همچنین اشاره میکند راهکارهای دیگری نیز برای کمک به برندها برای درک سریعتر و بهتر تجارتشان وجود دارد که همگی آنها در پروفایل گوگل بیزنس Google Business قابلدسترسی خواهد بود.
منبع: searchengineland.com
18th November 24