شماره مدل‌های گوشی گلکسی S25 و S25 اولترا سامسونگ اخیرا در اینترنت ظاهر شده‌اند، اما مدل گلکسی S25 پلاس در این میان وجود ندارد.این مورد عجیب پس از بررسی دیتابیس IMEI مشاهده شد. زمانی که یک شرکت فناوری...

شماره مدل‌های گوشی گلکسی S25 و S25 اولترا سامسونگ اخیرا در اینترنت ظاهر شده‌اند، اما مدل گلکسی S25 پلاس در این میان وجود ندارد.

این مورد عجیب پس از بررسی دیتابیس IMEI مشاهده شد. زمانی که یک شرکت فناوری یک گوشی هوشمند جدید را توسعه می‌دهد، شماره مربوط به هر مدل را در دیتابیس بارگذاری می‌کند، که برای ردیابی دستگاه‌های گمشده یا دزدیده استفاده می‌شود. علاوه بر این، افراد از این روش جهت آگاهی یافتن گوشی‌های جدید قبل از معرفی رسمی آن ها استفاد می‌کنند.

بررسی این اطلاعات شماره SM-S931B/DS را آشکار کرد، که احتمالا برای مدل استاندارد گلکسی S25 باشد. S25 اولترا چهار مورد را در زیر نام خود دارد: SM-S938B برای جهانی، SM-S938U برای ایالات متحده، SM-S938N برای کره جنوبی، و SM-S9380. اگرچه نامعلوم است که آیا شماره آخر به یک کشور خاص مربوط است یا خیر. عدم وجود شماره IMEI برای مدل S25 پلاس این باور را ایجاد کرده که شاید برای نسل بعدی سامسونگ تمرکز خود را فقط بر دو مدل قرار دهد.

گزارش‌ها به این اشاره می‌کنند که مدل های پلاس در گذشته قبلی در برآورده کردن انتظارات فروش موفق نبوده‌اند. مشتریان واقعا آنها را دوست ندارند زیرا به نظر می رسد دو مدل متقابل پایه و اولترا را ترجیح می دهند. علاوه بر این، سامسونگ تاریخچه ای از بهینه سازی خطوط محصولات خود دارد. هر سال چهار مدل گوشی هوشمند عرضه می‌شد، اما از سال ۲۰۲۱، فقط سه مورد را دیده ایم. همچنین گفته شده است که حذف مدل S25 پلاس برای ساده سازی می تواند باعث شود افراد بیشتری مدل S25 اولترا را بپذیرند.

شایعات مشکوک

به گفته یک منبع متخصص در فناوری گلکسی، سامسونگ از سه خط مدل گوشی منحرف نمی شود و در واقع، S25 پلاس را در ژانویه بعدی معرفی خواهد کرد. به آن شماره مدل SM-S936 داده شده است و به نظر می‌رسد به طور داخلی به عنوان F2 (کد F1 برای مدل پایه و کد F3 برای مدل اولترا است) اشاره می کند. با این حال، هنوز معلوم نیست که چرا گلکسی S25 پلاس در دیتابیش IMEI ظاهر نشده است.

سری گوشی‌های آینده سامسونگ بسیار جذاب به نظر می‌آیند. سایر افشاگری ها ادعا کرده‌اند که این سری تغییرات قابل توجهی در طراحی خواهد داشت و باتری های بزرگتری نسبت به سری S24 ارائه می‌دهند.

منبع : منبع