سامسونگ اخیراً گوشی‌های متعددی را روانه‌ی بازار کرده و حالا به‌نظر می‌رسد که به‌زودی گوشی دیگری از این شرکت کره‌ای نیز به بازار عرضه می‌شود. این گوشی گلکسی A25 5G نام دارد که به‌تازگی در دیتابیس گیک ب...

سامسونگ اخیراً گوشی‌های متعددی را روانه‌ی بازار کرده و حالا به‌نظر می‌رسد که به‌زودی گوشی دیگری از این شرکت کره‌ای نیز به بازار عرضه می‌شود. این گوشی گلکسی A25 5G نام دارد که به‌تازگی در دیتابیس گیک بنچ مشاهده و برخی از مشخصات آن فاش شده است.

مطالب مرتبط:

بر اساس اطلاعات فاش‌شده در گیک بنچ، گلکسی A25 5G از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده می‌کند که دارای دو هسته‌ با فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز و ۶ هسته با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز می‌باشد. برای مقایسه، گلکسی A24 از تراشه‌ی هیلیو G99 شرکت مدیاتک بهره برده بود. لیست گیک بنچ همچنین به استفاده‌ی این گوشی از ۸ گیگابایت رم اشاره داشته است.

گلکسی A25 5G

گلکسی A25 5G موفق شد تا در بنچمارک گیک بنچ ۶.۱۰ در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای نمره‌ی ۹۳۷ و در بخش عملکرد چندهسته‌ای نیز نمره‌ی ۲۱۰۶ را به دست بیاورد. بر اساس گزارش‌های قبلی، این گوشی از ترکیب دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی واتردراپ ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

میان‌رده‌ی جدید سامسونگ همچنین از نمایشگر ال سی دی ۶.۴۴ اینچی بهره خواهد برد و ظاهراً به همراه جدیدترین نسخه‌ی اندروید روانه‌ی بازار می‌شود. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی با قیمت ۲۵۰ دلار اشاره داشته‌اند. در حال حاضر سامسونگ تاریخ عرضه و قیمت رسمی گلکسی A25 5G را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این اتفاق به زودی رخ بدهد.

منبع: Gizchina

منبع : منبع