گروه نرم‌افزارهای حسابداری هلو حالا تبدیل به یک گروه فناوری اطلاعات شده است و خدمات بسیار گسترده‌تری را در لایه‌های مختلف به ۱۵۰ واحد صنفی ارائه می‌کند. «هلو» اکنون با بیش از یک میلیون مشترک، ۵۳ درصد...

گروه نرم‌افزارهای حسابداری هلو حالا تبدیل به یک گروه فناوری اطلاعات شده است و خدمات بسیار گسترده‌تری را در لایه‌های مختلف به ۱۵۰ واحد صنفی ارائه می‌کند. «هلو» اکنون با بیش از یک میلیون مشترک، ۵۳ درصد بازار نرم‌افزارهای حسابداری و مالی در ایران را در اختیار دارد.

هلو وارد فضاهای جدیدی از تکنولوژی مثل عرضه سخت‌افزار شده است که «هلو باکس» نام دارد و شامل دستگاه‌های مورد‌نیاز فروشگاه‌ها می‌شود. هلو همچنین بسته‌های نرم‌افزاری متفاوتی را عرضه کرده که حالا برای فروشگاه‌های کوچک، متوسط و بزرگ و سازمان‌های خیلی بزرگ مثل رستوران‌های زنجیره‌ای فعال در سراسر کشور هم قابل استفاده است.

گزارش دیجیاتو از غرفه گروه فناوری اطلاعات هلو در الکامپ:

گروه فناوری اطلاعات هلو حالا API خودش را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا همه بتوانند به‌طور اختصاصی محصول موردنظر خودشان را بسازند. این ویژگی باعث شده است تا همه واحدهای صنفی بسته به نیاز خودشان، نرم‌افزارهای متنوعی برای فروش محصولات خود داشته باشند و بتوانند کسب‌وکار خود را بهتر مدیریت کنند.

غرفه هلو در نمایشگاه الکامپ یک غرفه کاملاً متفاوت با سایر غرفه‌هاست و مسئولین این سازمان تلاش کرده‌اند تا با شبیه‌سازی بسیاری از فروشگاه‌های صنفی، مراحل صفر تا صد خرید از این واحدهای صنفی با کمک تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هلو را نشان بازدیدکنندگان دهند. این موضوع باعث شده است تا بتوان ماهیت سرویس‌های هلو را لمس کرده و بتوان تجربه جالبی از فرایند خرید را مشاهده کرد.

در این گزارش ویدیویی با «حمیدرضا صدیقیان راد»، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو و «شاهین حسین‌پور»، معاون بازاریابی گروه فناوری اطلاعات هلو، درباره اهداف این شرکت و نحوه فرایند همکاری آن‌ها با سایر واحدهای صنفی مصاحبه کردیم. مدیرعامل هلو همچنین درباره تغییرات استراتژیک هلو صحبت کرد و از چرایی تبدیل‌شدن این شرکت به یک گروه فناوری اطلاعات سخن گفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه گروه فناوری اطلاعات هلو به سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

منبع : منبع