اوپو پرچمدار بعدی خود را با دو دوربین پریسکوپی عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد این گوشی یک رقیب جدی برای پرچمداران دیگرمحسوب خواهد شد.به گزارش سرویس اخبارفناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای جدید از گوشی اوپ...

اوپو پرچمدار بعدی خود را با دو دوربین پریسکوپی عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد این گوشی یک رقیب جدی برای پرچمداران دیگر

محسوب خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبارفناوری و تکنولوژی تکنا، رندرهای جدید از گوشی اوپو فایند ایکس ۷ پرو اوپو نشان می دهد این گوشی در قسمت دوربین تغییرات زیادی به خود دیده است. اوپو پیش از این گوشی فایند ایکس ۶ پرو را با مشخصات دوربین چشمگیر تنها برای بازار چین عرضه کرده بود. یکی از افشاگران دنیای دیجیتال به نام دیجیتال چت استیشن اعلام کرد دوربین جدید اوپو دارای دو دوربین پریسکوپی در پنل پشتی خواهد بود. این دوربین ها می توانند قابلیت زوم ۳ و ۶ برابری را عرضه کنند.

پیش از این در شایعات عنوان شده بود گوشی بعدی اوپو دارای دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی بوده و قرار است با قابلیت لرزشگیر اپتیکال عرضه شود. دوربین دوگانه از نوع زوم اپتیکال می تواند کیفیت عکس را در فواصل دور و نزدیک افزایش دهد. فایند ایکس ۶ پرو مجهز به دوربین پریسکوپی با زوم سه برابری بود و تنها در حالت کراپ می توانست زوم ۶ برابری عرضه کند. اما احتمالا ایکس ۷ پرو با کمک لنز پریسکوپی زوم ۶ برابری و در حالت کراپ زوم ۱۲ برابری ارائه خواهد کرد. زوم ۳ برابری برای پرتره بسیار مناسب خواهد بود.

منبع : منبع