کرمان موتور اخیرا تصمیم گرفته است تا فضای جدیدی را در نمایندگیهای خود برقرار کند. از این رو طی روزهای اخیر نخستین نمایندگی کرمان موتور یعنی نمایندگی ۱۵۱۷ زارعی با استانداردهای جدید افتتاح شد. پس از این افتتاح نیز سایر نمایندگیهای این شرکت در سراسر کشور، طبق همین استانداردها بازآفرینی خواهند شد.
بنابر اعلام این شرکت، عوامل مختلفی در تعیین استانداردهای جدید کرمان موتور برای نمایندگیها تاثیرگذار هستند. این عوامل را مواردی همچون تغییر پارامترهای فروش و خدمات پس از فروش، افزایش رقابت، تغییر ذائقه، سلیقه و خواسته مشتریان و همچنین ارائه خدمات بر اساس به روزترین متدها تشکیل میدهند. در نتیجه نمایندگی های این شرکت ظاهر جدیدی دریافت کردهاند و علاوه برآن، برنامههای جدیدی نیز برای افزایش میزان رضایت مشتریان در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
تغییرات ظاهری در نمایندگی کرمان موتور چه هستند؟
نخستین تغییر بصری، لوگو جدید کرمان موتور است. این لوگو سال گذشته همزمان با رونمایی از کی ام سی J7 معرفی شد و در محصولات جدید این شرکت نیز مشاهده میشود. این نشان جدید در تمامی نمایندگیهای این شرکت درج خواهد شد.
همزمان با تغییر لوگو، رنگبندی نمایندگیهای کرمان موتور نیز تغییر خواهد کرد. ترکیبی از المانهای سنتی و مدرن در طراحی نمایندگیهای این شرکت به کار گرفته شده است تا اصول فرهنگی ایرانی را با موضوعات مدرن در هم آمیزد. استفاده از حصیر در طراحی فضای داخلی نمایندگی، تغییر اصلی در این بخش است.
در نهایت بخش اصلی تغییرات نمایندگیهای کرمان موتور برای رفاه بیشتر مشتریان انجام شده است. این تغییرات شامل به روز رسانی ابزارها و همچنین آموزش مجدد نیروی کار است. این آموزش و بهروز رسانی را میتوان در نحوه چیدمان، برخورد، پیگیری و راهنمایی و همراهی پرسنل نمایندگی ۱۵۱۷ مشاهده کرد.
مشتریان از این پس میتوانند تمامی امور مربوط به تعمیر خودروها را از ابتدا تا انتها مشاهده نمایند. به گفته کرمان موتور هدف از این کار، افزایش شفافیت و ارتباط بهتر با مشتریان است. کرمان موتور تا پایان سال، سایر نمایندگیهای خود را به این استانداردها مجهز خواهد کرد.
منبع : منبع
21st November 24