اپل قصد دارد با برگزاری رویداد WWDC 2024 از تاریخ ۱۰ تا ۱۴ ژوئن (۲۱ تا ۲۵ خرداد)، به‌صورت آنلاین از نسخه جدید iOS و سایر سیستم‌عامل‌های خود رونمایی کند.اپل به رسم همیشه در روز نخست کنفرانس جهانی توسعه...

اپل قصد دارد با برگزاری رویداد WWDC 2024 از تاریخ ۱۰ تا ۱۴ ژوئن (۲۱ تا ۲۵ خرداد)، به‌صورت آنلاین از نسخه جدید iOS و سایر سیستم‌عامل‌های خود رونمایی کند.

اپل به رسم همیشه در روز نخست کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان به سراغ سیستم‌عامل‌های خود می‌رود و نسخه جدیدی از آن‌ها را معرفی می‌کند؛ انتظار می‌رود این شرکت در رویداد امسال ضمن معرفی iOS 18 و iPadOS 18، از نسخه‌های جدید WatchOS، tvOS، macOS و visionOS نیز رونمایی کند.

اپل رویداد WWDC را همانند سال گذشته به‌صورت آنلاین برگزار کند اما رویداد ویژه دیگری در ۱۰ ژوئن و داخل Apple Park برگزار خواهد شد تا توسعه‌دهندگان و دانشجویان شخصا بتوانند افزون‌بر جشن‌گرفتن و تماشای مراسم اصلی، با اعضای تیم اپل ملاقات کرده و در فعالیت‌های ویژه شرکت کنند؛ شایان ذکر است که تعداد شرکت کنندگان این رویداد محدود خواهد بود.

البته همه علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت رایگان و بدون هیچگونه محدودیتی در رویداد آنلاین اپل شرکت کنند. طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت، توسعه‌دهندگان در کنار داشتن دسترسی ویژه به کارشناسان اپل، نگاهی به ابزار، ساختار و قابلیت‌های جدید خواهند داشت تا به آن‌ها در ارتقای برنامه‌ و بازی‌های خود کمک کند.

همچنین در جریان رویداد WWDC 2024 علاوه‌بر برگزاری جلسات ویدیویی، فرصتی برای تعامل با طراحان و مهندسان اپل و ارتباط با اجتماع توسعه‌دهندگان سراسر جهان وجود خواهد داشت.

منبع : منبع