شرکت گوگل به زودی رویدادی را برای معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود برگزار خواهد کرد. یکی از محصولات مهمی که در این رویداد رونمایی خواهد شد، گوشی تاشو جدید گوگل با نام گوگل پیکسل ۹ پرو فولد به عنوان...

شرکت گوگل به زودی رویدادی را برای معرفی نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود برگزار خواهد کرد. یکی از محصولات مهمی که در این رویداد رونمایی خواهد شد، گوشی تاشو جدید گوگل با نام گوگل پیکسل ۹ پرو فولد به عنوان گوشی تاشو جذاب گوگل است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا،انتخاب نام پیکسل ۹ پرو فولد برای این گوشی هوشمند تاشو نشان‌دهنده اهمیت بالای آن برای گوگل است. این نام حاکی از آن است که این دستگاه از ویژگی‌های پیشرفته‌ای برخوردار بوده و در دسته محصولات پرچمدار گوگل قرار می‌گیرد.

در سال گذشته، گوگل اولین گوشی تاشو خود با نام پیکسل فولد را معرفی کرد. با این حال، این گوشی با انتقاداتی به دلیل برخی محدودیت‌ها و عدم به‌روزرسانی‌های به موقع مواجه شد. به نظر می‌رسد که گوگل با معرفی پیکسل ۹ پرو فولد قصد دارد این مشکلات را برطرف کرده و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران خود فراهم کند.

یکی از انتقاداتی که به پیکسل فولد وارد شد، تفاوت در زمان عرضه و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آن با سایر گوشی‌های سری پیکسل بود. برای مثال، پیکسل فولد با تراشه نسل قبلی عرضه شد و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آن نسبت به سایر گوشی‌های سری پیکسل با تأخیر انجام می‌شد. این امر باعث نارضایتی برخی از کاربران شد.

با توجه به این تجربه، انتظار می‌رود که گوگل در پیکسل ۹ پرو فولد به این مشکلات توجه کرده باشد و این گوشی از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار در سطح بالایی قرار داشته باشد. همچنین، احتمالاً گوگل برای این گوشی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری منظم و طولانی‌مدت را در نظر گرفته است. باید منتر این رویداد مهم بود و جزئیات بیشتری در مورد این گوشی بدست آورد.

منبع : منبع