در حالی که برند پوکو خود را برای معرفی گوشی جدید خود یعنی پوکو M6 پلاس ۵G آماده می‌کند، اکنون مشخصات و رندرهای این گوشی فاش شده است.براساس گزارش وب‌سایت ۹۱Mobiles، گوشی پوکو M6 پلاس ۵G دارای دو نسخه ب...

در حالی که برند پوکو خود را برای معرفی گوشی جدید خود یعنی پوکو M6 پلاس ۵G آماده می‌کند، اکنون مشخصات و رندرهای این گوشی فاش شده است.

براساس گزارش وب‌سایت ۹۱Mobiles، گوشی پوکو M6 پلاس ۵G دارای دو نسخه با ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است که به ترتیب از ۶ و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برند و با قیمت ۱۳,۹۹۹ و ۱۴,۹۹۹ روپیه روانه بازار خواهند شد. البته خریداران می‌توانند در هنگام خرید این گوشی فورا ۱,۰۰۰ روپیه تخفیف بانکی دریافت کنند.

گوشی پوکو M6 پلاس ۵G قرار است در سه رنگ بنفش، مشکی و نقره‌ای عرضه شود. از سوی دیگر، گفته می‌شود که این محصول از قاب تخت به همراه کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست بدنه خود برخوردار است. در قسمت جلوی گوشی جدید پوکو یک نمایشگر با حفره دوربین سلفی و حاشیه‌های باریک قرار گرفته است؛ البته لبه پایینی آن دارای حاشیه بیشتری می‌باشد.

همچنین قاب پشتی این گوشی شامل یک حلقه بزرگ فلاش LED است. اطلاعات فاش‌شده پیشین نشان می‌دهند که پوکو M6 پلاس ۵G درواقع نسخه ریبرند شده گوشی ردمی نوت ۱۳R خواهد بود؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت که شاهد استفاده از یک نمایشگر LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به همراه تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ کوالکام در گوشی آینده پوکو باشیم.

علاوه‌بر این، پوکو M6 پلاس ۵G به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی با قدرت ۱۳ مگاپیکسل مجهز شده است. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به بهره‌مندی از یک باتری با ظرفیت ۵,۰۳۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی، حسگر اثرانگشت در کنار بدنه و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. پوکو M6 پلاس ۵G همچنین از پورت پورت USB Type-C، حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 و یک جک ۳.۵ میلیمتری هدفون برخودار است.

در همین حال، این محصول دارای گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار است. ناگفته نماند که گوشی نام‌برده اخیرا در گیک‌بنچ به همراه ۶ گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ AE رویت شده بود. با این حال، تاریخ دقیق معرفی آن مشخص نمی‌باشد اما انتظار می‌رود که پوکو در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر کند.

منبع : منبع