بر اساس گزارش راس یانگ (Ross Young)، تحلیل‌گر مشهور و معتبر، اپل مانیتور مینی ال ای دی 27 اینچی خود را در سه‌ماهه‌ی اول سال 2023 به بازار عرضه می‌کند. این در حالی است که ظاهراً اپل در ابتدا قصد داشته...

بر اساس گزارش راس یانگ (Ross Young)، تحلیل‌گر مشهور و معتبر، اپل مانیتور مینی ال ای دی 27 اینچی خود را در سه‌ماهه‌ی اول سال 2023 به بازار عرضه می‌کند. این در حالی است که ظاهراً اپل در ابتدا قصد داشته تا این محصول را در سال جاری میلادی در دسترس قرار دهد.

مطالب مرتبط:

به‌نظر می‌رسد که مشکلات کمبود قطعات باعث شده تا عرضه‌ی مانیتور مینی ال ای دی 27 اینچی اپل به سال 2023 موکول شود. این مانیتور از نمایشگر پروموشن (ProMotion) با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره برده و همان‌‌طور که از نام آن پیداست، از فناوری مینی ال ای دی برای ارائه‌ی دقت رنگ و میزان روشنایی بالاتر پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که این مانیتور مینی ال ای دی جانشین مانیتور 6K پرو دیسپلی XDR نخواهد بود و در واقع بیشتر به استودیو دیسپلی (Studio Display) شباهت خواهد داشت. گفته می‌شود که قیمت این مانیتور علی‌رغم سایز مشابه آن با استودیو دیسپلی به دلیل پشتیبانی از فناوری‌های مینی ال ای دی و پروموشن بیشتر از 1599 دلار خواهد بود.

منبع: Wccftech

منبع : منبع