پرشیا خودرو یکی از گروه‌های خودروسازی بخش خصوصی است که نسبت به واردات خودرو در کشورمان اقدام می‌کرد. این شرکت مدعی است که در حال حاضر ضمن ارائه محصولات ب ام و و همچنین خودروهای مینی، خدمات پس از فروش...

پرشیا خودرو یکی از گروه‌های خودروسازی بخش خصوصی است که نسبت به واردات خودرو در کشورمان اقدام می‌کرد. این شرکت مدعی است که در حال حاضر ضمن ارائه محصولات ب ام و و همچنین خودروهای مینی، خدمات پس از فروش استاندارد و قطعات اورجینال ب ام و را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش اعلامی برای محصولات ب ام و توسط این شرکت:

جدیدترین شرایط فروش محصولات ب ام و - آبان ۱۴۰۱

پرشیا خودرو در ادامه شرایط فروش خود برای خرید انواع مختلف خودروهای ب ام و، طرح فروش نقدی جدیدی برای چند مدل مختلف از خودروهای ب ام و ۷۳۰ و ۵۳۰ و X۴ را اعلام نمود.

محصولتوضیحاتمدلقیمت (تومان)
بی ام و ۷۳۰فول VIP سفید۲۰۱۷۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
بی ام و ۷۳۰فول VIP خاکستری۲۰۱۷۹.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
بی ام و ۷۳۰فول VIP سفید + تلفن۲۰۱۷۹.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
بی ام و ۷۳۰فول VIP مشکی + تلفن۲۰۱۷۹.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
بی ام و ۵۳۰پرفکشن پلاس - آبی۲۰۱۸۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
بی ام و ۵۳۰پرفکشن پلاس - مشکی۲۰۱۸۷.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
بی ام و X۴فول رادار با هوک برقی - سفید۲۰۱۷۶.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰

این خودروها همگی مدل‌های سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بوده اما صفر کیلومتر هستند. همچنین تحویل آن‌ها ۳۰ روز کاری زمان می‌برد.

به عبارت دیگر باید گفت که مدت ۳۰ روز کاری در نظر گرفته شده برای تحویل این خودروها صرف عملیات احیای رنگ و بدنه و برخی از امور گمرکی خواهد شد. چراکه خودروها مذکور درواقع اموال تملیکی ای هستند که در حدود ۵ سال در گمرکات کشور در معرض خاک و تغییرات آب و هوایی بوده اند و طی مزایده اخیر سازمان اموال تملیکی با قیمتی کمتر از قیمت بازار به شرکت های عرضه کننده واگذار شده‌اند.

با این حال شرکت پرشیا خودرو تصمیم گرفته تا این خودروها را درنهایت با قیمتی نزدیک به قیمت های فعلی بازار عرضه نماید، هرچند یک تفاوت مهم بین قیمت خودروهای تازه ترخیص شده و خودروهای صفر کیلومتر موجود در نمایشگاه های سطح شهر وجود دارد و آن اینکه، خودروهای موجود در نمایشگاه، حداقل از نظر شرایط بدنه در وضعیت بهتری قرار دارند.

منبع : منبع