سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ نوع المپیک ادیشن را به صورت انحصاری و برای ورزشکاران المپیکی ۲۰۲۴ ارائه کرده است. به گفته این شرکت گوشی Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition تنها یک نسخه مخصوص ورزشکاران خواهد داشت...

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ نوع المپیک ادیشن را به صورت انحصاری و برای ورزشکاران المپیکی ۲۰۲۴ ارائه کرده است. به گفته این شرکت گوشی Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition تنها یک نسخه مخصوص ورزشکاران خواهد داشت که تنها در دسترس آنها قرار گرفته و به صورت عمومی عرضه نخواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه ویژه المپیک گلکسی زد فیلیپ ۶ تنها برای ورزشکاران المپیک پاریس در دسترس خواهد بود و مصرف کنندگان معمولی نمی‌توانند این گوشی را تهیه کنند. سامسونگ به عنوان حامی بزرگ رقابت‌های المپیک از نسخه المپیک ادیشن گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ برای ورزشکاران رونمایی کرد.

هدف از عرضه زود هنگام گلکسی زد فلیپ ۶ نسخه المپیک ادیشن و فروش آن به ورزشکاران کمک به آنان برای حرکت و حمل و نقل در پاریس است. همچنین این دستگاه می‌تواند به لطف هوش مصنوعی گلکسی امکاناتی از قبیل ترجمه همزمان یا امکان گفتگو به زبان کاربر را در اختیار وی قرار دهد.

علاوه بر آن ورزشکارانی که این نسخه از گوشی تاشو سامسونگ را خریداری کنند می‌توانند از ۱۰۰ گیگابایت اینترنت 5G از اپراتور Orangeاورنج را به صورت رایگان دریافت کند. علاوه بر آن قرار است اپ های رسمی کمیته بین‌المللی المپیک نظیر Athlete365 و Paris 2024 نیز در این گوشی عرضه شود و استفاده از آن تا ۲ سال همراه با گارانتی خواهد بود. طی همکاری سامسونگ با کوکاکولا ورزشکاران می‌توانند با استفاده از کیف پول این شرکت در نقاط مختلف دهکده المپیک از دستگاه‌های وندینگ نوشیدنی رایگان دریافت کنند.

زد فلیپ ۶ طرح المپیک ادیشن از طراحی منحصر به فرد از جمله رنگ زرد و حلقه‌های المپیک و یا لوگوی طراحی پارا المپیک بهره برده است. این برای نخستین بار است که در تاریخ رقابت‌های المپیک و پار المپیک یک گوشی از محصولات سامسونگ روی صحنه بازی‌ها حاضر می‌شود.

منبع : منبع