اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که دستگاه‌های سامسونگ خیلی زودتر از انتظار آپدیت One UI 6.1.1 را دریافت خواهند کرد.از آنجایی که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد از آپدیت One UI 6.1.1 به همراه گوشی‌های گلکسی فو...

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که دستگاه‌های سامسونگ خیلی زودتر از انتظار آپدیت One UI 6.1.1 را دریافت خواهند کرد.

از آنجایی که این شرکت کره‌ای تصمیم دارد از آپدیت One UI 6.1.1 به همراه گوشی‌های گلکسی فولد ۶ و گلکسی فلیپ ۶ در ماه آینده رونمایی کند، این آپدیت ممکن است زودتر از زمان مورد انتظار برای سایر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ منتشر شود.

اخیرا یکی از مدیران انجمن سامسونگ در پاسخ به شکایات دارندگان گوشی گلکسی S23 FE درباره مشکلاتی که پس از نصب One UI 6.1 تجربه کرده‌اند، گفته است که آپدیت بعدی این رابط کاربری برای گوشی نام‌برده برابر با One UI 6.1.1 خواهد بود. بنابراین، می‌توان پیش‌بینی کرد که آپدیت آینده برای گلکسی S23 FE دارای قابلیت‌های رابط کاربری One UI 6.1.1 خواهد بود.

آپدیت One UI 6.1.1.1

البته تعداد محدودی از دستگاه‌های سامسونگ آپدیت One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند و معمولا چنین آپدیت‌هایی با هدف بهبود سیستم در دستگاه‌ها و تبلت‌های تاشو منتشر می‌شوند. با این حال، درصورتی که گوشی گلکسی S23 FE آپدیت One UI 6.1.1 را دریافت کند، می‌توان انتظار داشت که این آپدیت در همان زمان برای دستگاه‌های دیگر سامسونگ نیز منتشر شود.

شایان ذکر است که آپدیت One UI 6.1.1 مانند One UI 6.1 در زمینه قابلیت‌های جدید احتمالا روی ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی تمرکز خواهد داشت. همچنین شایعه شده است که سامسونگ در حال توسعه قابلیت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای پردازش عکس و ویدیو در کنار بهبود ویژگی‌های فعلی هوش مصنوعی در دستگاه‌های گلکسی است.

منبع : منبع