گوشی جدیدی از برند ردمی امروز با شماره مدل 2212ARNC4L موفق به دریافت تاییدیه‌های کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) و IMEI شد که ظاهراً ردمی 12C نام دارد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که ردمی 12C به‌...

گوشی جدیدی از برند ردمی امروز با شماره مدل 2212ARNC4L موفق به دریافت تاییدیه‌های کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) و IMEI شد که ظاهراً ردمی 12C نام دارد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که ردمی 12C به‌زودی در بازار جهانی عرضه شود.

مطالب مرتبط:

ردمی اوایل سال جاری گوشی ردمی 10C را با تراشه‌ی اسنپدراگون 680 به بازار عرضه کرد اما حالا با توجه به اطلاعات فاش‌شده‌ی امروز، به‌نظر می‌رسد که ردمی 12C جانشین این گوشی بوده و ما شاهد عرضه‌ی ردمی 11C نخواهیم بود. در حال حاضر هنوز اطلاعاتی از مشخصات این گوشی در دسترس نیست اما فعلاً پشتیبانی آن از اتصالات وای‌فای و LTE و رابط کاربری MIUI 13 تایید شده است.

ردمی 12C

گفته می‌شود که ردمی 12C همانند گوشی‌های ردمی 10C و 9C در ماه دسامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. ردمی همچنین گوشی دیگری با نام ردمی 11A را نیز در دست ساخت دارد که اخیراً در دیتابیس TENNA مشاهده و مشخصات آن فاش شده بود.

منبع: Gizmochina

منبع : منبع