سامسونگ هفته‌ی جاری را با عرضه‌ی رابط کاربری One UI 5.0 برای تبلت‌های سری گلکسی تب S8 آغاز کرد و حالا امروز نیز این رابط کاربری را در دسترس کاربران گوشی‌های گلکسی M52 5G و گلکسی XCover 6 پرو قرار داده...

سامسونگ هفته‌ی جاری را با عرضه‌ی رابط کاربری One UI 5.0 برای تبلت‌های سری گلکسی تب S8 آغاز کرد و حالا امروز نیز این رابط کاربری را در دسترس کاربران گوشی‌های گلکسی M52 5G و گلکسی XCover 6 پرو قرار داده است.

به‌روزرسانی جدید گلکسی M52 5G با شماره بیلد M526BRXXU1CVJ7، رابط کاربری این گوشی را به One UI 5.0 ارتقا داده و پچ امنیتی ماه نوامبر 2022 را نیز به آن اضافه می‌کند. در حال حاضر این به‌روزرسانی تنها در برخی کشورهای اروپایی عرضه شده اما کاربران سایر کشورها نیز در روزهای آینده به آن دسترسی خواهند داشت.

به‌روزرسانی One UI 5.0 همچنین با شماره بیلد G736BXXU1BVK2 برای گوشی گلکسی XCover6 پرو در دسترس قرار گرفته است. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی یادشده نیز می‌شود اما در حال حاضر تنها کاربران کشورهای اروپایی به آن دسترسی دارند. شما می‌توانید با ورود به بخش Settings و انتخاب گزینه‌ی Software Update برای دریافت این به‌روزرسانی اقدام کنید.

منبع: GSMArena

منبع : منبع