سامسونگ در ماه‌های اخیر اقدام به عرضه آپدیت One UI 5.0 برای اکثر گوشی‌های خود کرده است و‌ حالا این شرکت برای چند گوشی دیگر خود این به‌روزرسانی را منتشر کرده است.این گوشی‌ها شامل گلکسی A03 و گلکسی F12...

سامسونگ در ماه‌های اخیر اقدام به عرضه آپدیت One UI 5.0 برای اکثر گوشی‌های خود کرده است و‌ حالا این شرکت برای چند گوشی دیگر خود این به‌روزرسانی را منتشر کرده است.

این گوشی‌ها شامل گلکسی A03 و گلکسی F12 می‌شوند و تقریبا می‌توان گفت که همه گوشی‌های واجد شرایط سامسونگ موفق به دریافت رابط کاربری One UI 5.0 شده‌اند.‌ دو‌گوشی فوق، جزو مدل‌های پایین‌رده سامسونگ محسوب می‌شوند و به نظر نمی‌رسد که بعد از آن‌ها گوشی دیگری در لیست انتظار باقی مانده باشد. البته ممکن است هنوز چند تایی وجود داشته باشند ولی تعداد آن‌ها محدود خواهد بود. 

گوشی گلکسی A03 آپدیت جدید خود را با شماره ورژن A035FXXU2CVL4 دریافت کرده است و کاربران صربستان هم‌اکنون به آن دسترسی دارند. البته این آپدیت نسخه One UI Core 5.0 است که فاقد برخی قابلبت‌های نسخه اصلی است و برای سازگاری با سخت‌افزارهای پایین‌رده ارائه شده است. این به‌روزرسانی به‌زودی در دسترس کاربران سایر کشورها نیز قرار خواهد گرفت. 

گوشی گلکسی F12 نیز آپدیت جدید را با شماره ورژن F127GXXU3CVL4 دریافت کرده است و کاربران هند به آن دسترسی دارند. بسته امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۲ نیز به‌همراه این آپدیت عرضه شده است که به‌گفته سامسونگ ۴۶ باگ امنیتی را رفع کرده است. 

اگر شما هم یکی از گوشی‌های فوق را دارید می‌توانید با مراجعه به بخش Settings > Software update > Download and install به‌‌طور دستی آپدیت جدید آن‌ها را چک کنید. 

منبع: Gsmarena

منبع : منبع