هنگامی که گوگل از نسل جدید ترموستات هوشمند نست رونمایی کرد، شباهت زیادی بین آن و ساعت هوشمند پیکسل مشاهده شد. پس از بررسی بیشتر، مشخص شد که ترموستات نست شبیه به یک نسخه بزرگ شده از ساعت پیکسل است که ر...

هنگامی که گوگل از نسل جدید ترموستات هوشمند نست رونمایی کرد، شباهت زیادی بین آن و ساعت هوشمند پیکسل مشاهده شد. پس از بررسی بیشتر، مشخص شد که ترموستات نست شبیه به یک نسخه بزرگ شده از ساعت پیکسل است که روی دیوار نصب شده است. البته، تاج ساعت حذف شده و به جای آن، یک چرخاننده برای کنترل دستگاه تعبیه شده است که ایده خوبی برای بهبود ساعت پیکسل نیز می‌تواند باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، با توجه به شایعات، گوگل در تلاش است تا یکی از مشکلات ساعت پیکسل را برطرف کند و مدل بزرگتری از آن را عرضه نماید.احتمال دارد که این شرکت از ویژگی طراحی ترموستات نست در مدل‌های آینده ساعت هوشمند پیکسل نیز استفاده کند.

کاربرانی علاقمند به ساعت هوشمندی هستند که بتوان با کشیدن انگشت روی قاب بیرونی آن، در منو‌ها حرکت کرد. این روش کنترل مشابه با ترموستات نست است و استفاده از آن بسیار راحت‌تر از لمس صفحه نمایش است. در نهایت، ممکن است قاب چرخان فیزیکی مشابه ساعت گلکسی واچ ۶ کلاسیک را در ساعت‌های هوشمند گوگل را نیز ببینیم، اما بعید است که این اتفاق بیفتد. تصور نمی‌شود که گوگل ساعت هوشمندی بسازد که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوان چنین قاب فیزیکی را در آن قرار داد.

سامسونگ در طول سال‌ها از قاب‌های لمسی و فیزیکی در ساعت‌های هوشمند خود استفاده کرده است. اگرچه قاب‌های لمسی عملکرد خوبی ندارند، اما قاب‌های فیزیکی مانند گلکسی واچ ۳ کلاسیک، واچ ۴ کلاسیک و واچ ۶ کلاسیک تجربه کاربری بهتری ارائه می‌دهند. متاسفانه، سامسونگ در گلکسی واچ اولترا از قاب فیزیکی استفاده نکرده است.

 باید گفت که قاب‌های لمسی عملکرد خوبی ندارند و فقط گاهی اوقات کار می‌کنند. از آنجایی که به جز گلکسی واچ اولترا، هیچ ساعت هوشمندی دارای تاچ دیجیتال نیست، تنها روش کنترل ساعت، کشیدن انگشت روی صفحه نمایش است. در هر صورت، شباهت‌های موجود بین ترموستات نست نسل چهارم و ساعت پیکسل بسیار جالب است. به نظر می‌رسد که گوگل در حال انتقال ایده‌های طراحی بین محصولات خود است. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و به بهبود محصولات گوگل کمک شود.

پیشنهاد ویژه : کسب درآمد با بازی همستر
پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

منبع : منبع