تصاویر جدیدی که به ماکت گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ تعلق دارند نشان می‌دهند این شرکت همچنان در طراحی گوشی‌های تاشو خود از طراحی نسل قبلی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت بار دیگر گوشی‌...

تصاویر جدیدی که به ماکت گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ تعلق دارند نشان می‌دهند این شرکت همچنان در طراحی گوشی‌های تاشو خود از طراحی نسل قبلی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت بار دیگر گوشی‌های تاشو خود را بدون ایجاد هیچگونه تغییر در طراحی ارائه می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویری مربوط به ماکت دو گوشی تاشوی نسل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شده که نشان می‌دهد مجدداً سامسونگ از طراحی‌های قبلی در این گوشی‌ها استفاده کرده است. این شرکت کره‌ای قصد دارد در تاریخ احتمالی ۲۰ تیر به معرفی دو گوشی تاشو نسل بعدی خود بپردازد. اکنون با انتشار عکس ماکت‌های این دو دستگاه در فضای مجازی امکان بررسی دقیق‌تر این گوشی‌ها قبل از معرفی رسمی برای طرفداران وجود دارد.

طبق گزارشی که در این زمینه منتشر شده است تصاویر ماکت‌های منتسب به دو گوشی تاشو بعدی سامسونگ توسط یک منبع منتشر شده که در آن از کلمات واحدهای ساختگی و نمونه‌های اولیه برای این ماکت‌ها استفاده کرده است. البته با وجود مترادف بودن این کلمات انها می‌توانند مفهوم‌های متفاوتی داشته باشند. واحدهای ساختگی یا ماکت اجزای داخلی نداشته و نمی‌تواند به طور دقیق منعکس کننده محصول نهایی باشد. در حالی که نمونه‌های اولیه دارای سخت‌افزار گوشی بوده و ممکن است در آینده در چرخه توسعه بهبود پیدا کند.

با توجه به اینکه منابع منتشر کننده این تصاویر چندان معتبر نبوده و به طور دقیق مشخص نیست، نمی‌توان در مورد درست بودن تصاویر نیز اطمینان داشت. صحت اطلاعات ممکن است این طراحی‌ها دقیقاً همان چیزی باشند که قرار است در محصولات نهایی مشاهده کنیم. البته طراحی‌های این تصاویر چندان جالب توجه نبوده و نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای تمایلی به تغییرات اساسی در طراحی گوشی‌های تاشو نسل جدید خود نداشته است.

منبع : منبع