در حالیکه سری ردمی K60 شیائومی هنوز معرفی نشده است شایعات زیادی درباره آن وجود دارد. اخیرا کانال Digital Chat Station گفته است که این سری احتمالا اوایل دی ماه معرفی خواهد شد.امروز تیزر رسمی این سری من...

در حالیکه سری ردمی K60 شیائومی هنوز معرفی نشده است شایعات زیادی درباره آن وجود دارد. اخیرا کانال Digital Chat Station گفته است که این سری احتمالا اوایل دی ماه معرفی خواهد شد.

امروز تیزر رسمی این سری منتشر شده است که تاریخ معرفی آن را اواخر ماه دسامبر ذکر کرده است. این سری شامل سه مدل ردمی K60E، ردمی K60 و ردمی K60 پرو خواهد بود و به نظر می‌رسد این مدل ها به‌ترتیب جایگزین ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 گیمینگ خواهند شد. لو وایبینگ رییس ردمی اخیرا گفته بود که مدل ردمی K60 گیمینگ وجود نخواهد داشت. 

سری ردمی K60 احتمالا از نظر مشخصات پایین‌تر از سری شیائومی ۱۳ خواهد بود و قیمت مدل‌های آن‌ها احتمالا بین ۲۸۷ و ۵۷۳ دلار خواهد بود. 

مشخصات احتمالی ردمی K6

طبق شایعات، گوشی ردمی K60E مجهز به نمایشگر OLED با رزولوشن 1.5K، تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپری و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX582 سونی خواهد بود. 

گوشی‌‌های ردمی K60 و  K60 پرو از نمایشگر OLED 2K و به‌ترتیب از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس و اسنپدراگون ۸ نسل ۲، شارژ سریع ۶۷ و ۱۲۰ وات و دوربین اصلی ۶۴ (سنسور IMX686) و ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور IMX890 ) بهره خواهند برد. 

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که شیائومی این گوشی‌ها را در نهایت با چه مشخصاتی معرفی می‌کند.

منبع: Gizmochina

منبع : منبع