ردمی از یک ایرباد جدید به نام بادز 6S در چین رونمایی کرده است. این دستگاه جدید می‌تواند از قابلیت صدای فضایی پشتیبانی کرده و امکان استفاده از شارژ آن با کیس تا ۳۳ ساعت برای کاربران وجود دارد. این ایرب...

ردمی از یک ایرباد جدید به نام بادز 6S در چین رونمایی کرده است. این دستگاه جدید می‌تواند از قابلیت صدای فضایی پشتیبانی کرده و امکان استفاده از شارژ آن با کیس تا ۳۳ ساعت برای کاربران وجود دارد. این ایرباد یک کیس مربعی دارد و قرار است در سه رنگ آبی، سیاه و سفید به بازار عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی از یک دستگاه ایرباد جدید با نام بادز 6S رونمایی کرده که در حال حاضر به بازار چین عرضه خواهد شد. در گزارشی که در این مورد توسط گیزمو چاینا منتشر شده این دستگاه دارای درایور دینامیکی بسیار بزرگ در سایز ۱۴.۲ میلی‌متر است. گواهینامه کیفیت صدای فوق العاده شفاف NetEase Cloud Audio در این ایرباد نشان از کیفیت صدای آن دارد. بنابراین کاربران می‌توانند انتظار یک خروجی با کیفیت از این دستگاه داشته باشند. علاوه بر آن ایرباد مورد نظر می‌تواند قابلیت کاهش نویز فعال را در دو حالت مختلف به کاربران ارائه کند.

بادز 6S به قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله قابلیت ضد باد مجهز است. در زمانی که از این دستگاه در مکان‌هایی با بادهای دارای سرعت ۹ متر بر ثانیه استفاده کنید همچنان صدای شفافی را هنگام مکالمه دریافت خواهید کرد. در این ایرباد افکت‌های شخصی‌سازی صوتی SoundID به همراه صدای فضایی برای خروجی صدای متعادل و بهینه‌سازی صدا مطابق شنوای کاربر صورت گرفته است.

البته قابلیت صدای فضایی در این دستگاه تنها محدود به چند گوشی هوشمند از جمله ردمی K70 پرو و ردمی K70 و شیائومی میکس فولد 3 و .. خواهد بود. همچنین این دستگاه سازگاری خوبی با محصولات شیائومی دارد. شرکت سازنده مدعی است این ایرباد همراه با کیس می‌تواند تا ۳۳ ساعت شارژدهی داشته باشد. از دیگر مشخصات ردمی بادز ۶ اس می‌توان به قابلیت و امکان اتصال هوشمند به دو دستگاه اشاره کرد. قرار است این ایرباد با قیمت ۲۷ دلار عرضه شود.

منبع : منبع