اخیراً کاربران آیفون ۱۴ پرو با مشکل خطوط افقی سبزرنگ در نمایشگر این مواجه روبرو شده‌اند و حالا اپل ضمن تایید این مشکل گفته است که به‌زودی یک آپذیت نرم‌افزاری برای رفع این مشکل ارائه خواهد کرد. هنوز عل...

اخیراً کاربران آیفون ۱۴ پرو با مشکل خطوط افقی سبزرنگ در نمایشگر این مواجه روبرو شده‌اند و حالا اپل ضمن تایید این مشکل گفته است که به‌زودی یک آپذیت نرم‌افزاری برای رفع این مشکل ارائه خواهد کرد. 

هنوز علت بروز این مشکل مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که یک مشکل نرم‌افزاری بوده است و کاربران آیفون ۱۴ پرو گزارش داده‌اند که خطوط افقی مذکور، درست بعد از روشن کردن گوشی‌شان ظاهر شده و بلافاصله ناپدید می‌شوند‌. 

انتظار می‌رود اپل این مشکل را در آپدیت iOS 16.3 برطرف کند. این آپدیت هم‌اکنون در مرحله بتا است و احتمالا به‌زودی در دسترس همه‌ کاربران قرار خواهد گرفت.  

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل مشکل مذکور را چه زمانی برطرف می‌کند. بد نیست بدانید که گوشی‌های آیفون قبلا نیز به مشکلات مشابهی برخورد کرده‌اند و مشکل جدید نیز احتمالا صرفا یک باگ نرم‌افزاری است و کاربران آیفون ۱۴ پرو می‌توانند امیدوار باشند که به‌زودی رفع خواهد شد.

منبع: Gsmarena

منبع : منبع