پیشنهاد ویژهخرید بلیط هواپیما فلای تودیاحتمالا سامسونگ یک اپ جدید برای تعمیر دستگاههای توسط خود کاربران منتشر خواهد کرد.به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش اخیر نشان می دهد سامسونگ روی...

احتمالا سامسونگ یک اپ جدید برای تعمیر دستگاههای توسط خود کاربران منتشر خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش اخیر نشان می دهد سامسونگ روی یک اپ جدید کار می کند تا به کاربران در تعمیر دستگاه ها کمک کند. طبق ثبت نشان جدید این شرکت با نام Self Repair Assistant در اداره ثبت پتنت و نشان تجاری ایالات متحده، لوگوی مربوط به این اپلیکیشن نیز طراحی شده است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده اپلیکیشن Self Repair Assistant قرار است به کاربران کمک کند تا بر اساس آن نصب و تعمیر قطعات در گوشی، تبلت و ساعت های هوشمند را انجام دهند. بدین ترتیب با کمک این اپ دسترسی به مشاوره خدماتی و اطلاعات مربوط به تعمیر فراهم خواهد شد.

سامسونگ با انتشار این اپ قصد دارد تعمیر دستگاههای را به خود کاربر بسپارد و بدین ترتیب اطلاعات لازم را نیز در اختیار خواهد داشت. برنامه ریزی های سامسونگ برای تعمیر توسط خود کاربران امسال توسط این شرکت رونمایی شد.

برنامه مورد نظر با همکاری iFixit راه اندازی شد و پیش از این مسئول ارائه قطعات و دستورالعمل های لازم بود. اما از این پس با کمک اپلیکیشن جدید دیگر نیازی به مراجعه به وبسایت iFixit نخواهد بود. البته تنها به دلیل ثبت نشان تجاری نمی توان در مورد عرضه این اپ مطمئن بود. اما احتمال توسعه چنین نرم افزاری برای در اختیار قرار دادن کاربران دور از ذهن نیست زیرا کاربران را در تعمیرات دستگاهها توانمند خواهد کرد.

تبلیغات :

buy Neuralink

منبع : منبع