آنر از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌های دارای طراحی خاص هستند. آنر ۲۰۰ آنر ۲۰۰ دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۶۶۴ در ۱۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ ه...

آنر از جدیدترین گوشی‌های خود یعنی آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو رونمایی کرد. این گوشی‌های دارای طراحی خاص هستند.

آنر ۲۰۰

آنر ۲۰۰ دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۶۶۴ در ۱۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت است.

در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در کنار سیستم خنک‌کننده‌ محفظه بخار ۵۰۲۹ میلی‌مترمربعی استفاده شده است.

در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 هستیم که قابلیت‌های سفارشی سازی زیادی را ارائه می‌دهد.

آنر ۲۰۰

در پشت آنر ۲۰۰ سه دوربین شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.95 و لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 وجود دارد. دوربین سلفی آن هم ۵۰ مگاپیکسلی است.

منبع تغذیه آنر ۲۰۰ یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی است و ابعاد گوشی ۱۶۱.۵ در ۷۴.۶ در ۷.۷ میلی‌متر و وزنش ۱۸۷ گرم است.

این گوشی در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و آبی رائه شده و دارای قیمت ۳۷۰ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۴۴۰ دلار برای نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی است.

آنر ۲۰۰ پرو

آنر ۲۰۰ پرو هم دارای صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با وضوح ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت است.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است و در بخش نرم‌افزار سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری MagicOS 8.0 را اجرا می‌کند.

آنر ۲۰۰

آنر ۲۰۰ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم f/1.9، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی است و از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 بهره می‌برد.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی است و ابعادی برابر ۱۶۳.۳ در ۷۵.۲ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم دارد.

آنر ۲۰۰ پرو در رنگ‌های سفید و صورتی و مشکی ارائه شده و دارای قیمت ۴۸۰ دلار برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۶۲۰ دلار برای بالاترین نسخه است.

منبع : منبع