سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. هزینه طراحی سایت فروشگاهی در حال حاضر تبدیل شده به پر تکرار ترین سوال...

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در حال حاضر تبدیل شده به پر تکرار ترین سوالاتی که هر صاحب کسب و کاری میپرسد. در این مقاله موضوع قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت مدیارست بطور کامل بررسی می‌شود. این مقاله را تا انتها بخوانید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی ، یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد که قصد دارند سایت فروشگاهی خود را داشته باشند، وجود دارد؛ قیمت طراحی سایت فروشگاهی می باشد. چراکه محاسبه میزان هزینه طراحی سایت فروشگاهی در محاسبه میزان سرمایه مورد نیاز برای شروع یک کسب و کار اینترنتی مورد نیاز می باشد. از همین رو تصمیم گرفتیم در ادامه این مقاله از سایت مدیارست، به هزینه طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست

مدیارست از سایت های فعال در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی به کاربران می باشد. در این مجموعه هدف ارائه خدمات تخصصی به مشتریان با قیمتی به صرفه است. با این حال در تعیین هزینه طراحی سایت فروشگاهی فاکتورهای مختلفی تاثیرگذار می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • رابط کاربری
  • زبان برنامه نویسی
  • طراحی اختصاصی
  • دامنه و هاست
  • خدمات پشتیبانی سایت در مدیارست
  • مدت زمان تعیین شده برای تحویل پروژه

در صورتی که متقاضیان درخواست امکانات بیشتری برای سایت خود داشته باشند، توسط تیم فنی مجموعه مدیارست به سایت فروشگاهی اضافه می شود. به طور کلی وابسته به اینکه طراحی سایت فروشگاهی به چه شیوه ای صورت می گیرد، هزینه طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست . پایین ترین قیمت می باشد.

در صورتی که مایل هستید هزینه طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست به طور دقیق برای شما عزیزان برآورد شود، می توانید با تیم فنی و تخصصی مدیارست در ارتباط باشید و انتظارات خود را از یک سایت فروشگاهی بیان کنید تا مطابق با آنچه که انتظار دارید، هزینه طراحی سایت برایتان برآورد گردد. همچنین برای طراحی سایت اقساطی فروشگاهتان کلیک کنید .

مشاوره رایگان با مدیارست رو از دست ندهید کسب و کارتان را متحول میکند : تماس بگیرید 021.46114826

روش های مختلف طراحی سایت فروشگاهی

به طور کلی برای طراحی سایت فروشگاهی دو شیوه مختلف وجود دارد؛ شیوه اول طراحی سایت با قالب های آماده و با استفاده از سیستم مدیریت محتوا CMS می باشد اما در روش دوم، سایت به صورت اختصاصی تری برای کاربران برنامه نویسی می شود.

در شیوه اول طراحی صفرتا صد و راه اندازی سایت فروشگاهی توسط متخصصین مجموعه مدیارست انجام می شود؛ برای طراحی سایت های فروشگاهی اختصاصی در مدیارست از زبان برنامه نویسی react 6 استفاده می گردد. از مزیت های طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی این است که تمامی امکانات سایت بر اساس نیاز و خواسته کاربر برنامه نویسی می شود و به عبارتی برای هر یک از قابلیت های سایت، کد نویسی صورت می گیرد.

در روش دوم طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست، از CMS های رایج استفاده می کنند؛ CMS در واقع سیستم مدیریت محتوا می باشد که دارای انواع مختلفی شامل دات نت نیوک، ورد پرس، جوملا و … است؛ در میان سیستم های مدیریت محتوا وردپرس از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از CMS ها برای طراحی سایت، به این معنی است که نیازی به کد نویسی و طراحی از صفر نمی باشد و با استفاده از قالب های آماده کار آسان تر خواهد بود.

هر یک از این روش ها دارای مزیت ها و معایبی هستند که شما از طریق دریافت مشاروه از کارشناسان مدیارست، می توانید به نتیجه قابل قبولی برسید و در این زمینه تصمیم گیری کنید.

هزنیه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

وقتی یک سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی طراحی و راه اندازی می شود؛ در واقع همه چیز در آن بر اساس نیاز کاربران در نظر گرفته می شود و می توان از جزئی ترین تا کلی ترین موارد را کد نویسی کرد. در مدیارست برای راه اندازی سایت های فروشگاهی به صورت اختصاصی از زبان برنامه نویسی react 6 استفاده می گردد که نسبت به طراحی سایت با ورد پرس فرآیند طولانی تری دارد. به عبارتی برای راه اندازی سایت به این شیوه کارفرما و تیم فنی مدیارست باید بررسی های متعددی داشته باشند تا بتوانند به نتیجه برسند.

طراحی سایت به صورت اختصاصی به صرف زمان بیشتری نیاز دارد، به همین دلیل هزینه بیشتری نیز دارد. در این روش شما باید قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به برنامه نویسان و افراد متخصص در این زمینه بپردازید؛ ضمن اینکه هزینه پشتیبانی از سایت در این روش نیز بیشتر می باشد.

در طراحی سایت اختصاصی و همینطور ، طراحی سامانه در مدیارست دست برنامه نویس برای ایجاد طرح های خاص و خلاقانه باز می باشد و می تواند با در نظر گرفتن نیاز مشتری قابلیت های زیادی را در سایت ایجاد کند.

با اینکه در سایت های فروشگاهی اجرا شده به صورت اختصاصی همه چیر بر اساس سلیقه کاربر نوشته می شود، اما در ابتدا هزینه طراحی سایت فروشگاهی بالا می باشد؛ ضمن اینکه پشتیبانی آن نیز هزینه بر است. توسعه سایت های فروشگاهی اجرا شده به صورت اختصاصی نیز کند تر صورت می گیرد.

اگر به دنبال یک شروع حرفه ای هستید و می خواهید سایتی را با امکانات خاص و منحصر به فرد نسبت به دیگر سایت ها راه اندازی کنید، توصیه می کنیم صرف نظر از هزینه طراحی سایت فروشگاه با برنامه نویسی اختصاصی، این روش را انتخاب کنید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

در شیوه دوم از سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود که سرعت راه اندازی سایت بسیار بالا می باشد و نیازی به تخصص متخصصان و برنامه نویسان نیست. به عبارتی همه چیز از قبل برنامه نویسی شده است و آماده می باشد؛ اینکه کدام روش را برای راه اندازی و طراحی سایت انتخاب کنید، به استراتژی کسب و کار شما و همینطور سرمایه ای که برای آن در نظر گرفته اید، وابسته است. راه اندازی سایت با وردپرس به مراتب هزینه های کمتری نسبت به طراحی سایت به صورت کدنویسی اختصاصی دارد.

البته لازم است اشاره کنیم که وردپرس از سیستم های مدیریت محتوا open source می باشد؛ به این معنی که توسط متخصصان و برنامه نویسان دائما در حال بروزرسانی و ارتقاء است و امروزه شاهد این موضوع هستیم که مشکلات آن در حال رفع شدن هستند.

در گذشته متخصصین این امر بر این باور بودند که امنیت و سرعت سایت های اختصاصی به مراتب بهتر است اما امروزه برای سیستم های مدیریت محتوا از پلاگین های مخصوصی استفاده می شود که سرعت و امنیت سایت را بالا می برند.

سایت هایی که با سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس راه اندازی می شوند، دارای هزینه پایینی هستند و به دلیل بی نیاز بودن از کد نویسی، امروزه انتخاب بسیاری از افراد هستند.

سرعت طراحی سایت با وردپرس همچنین هزینه پایین و بی نیاز بودن از دانش کدنویسی، سبب شده یک انتخاب محبوب برای بسیاری از کسب و کارها به خصوص آنها که به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستند، باشد.

اگر کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده اید و نمی خواهید هزینه زیادی را به طراحی سایت فروشگاهی اختصاص دهید، توصیه می کنیم که به سراغ وردپرس بروید. ولی به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم زیرا مشکلات زیادی سره راه خواهید داشت که خسته میشید از وردپرس حتما سایت خود را با قالب اختصاصی طراحی کنید . 

برآورد هزینه طراحی سایت فروشگاهی بر اساس امکانات آن

امروزه بسیاری از افراد روی به خرید اینترنتی آورده اند و همین موضوع بسیاری از کسب و کارها را به بستر اینترنت کشانده است؛ به طوری که اغلب کسب و کارهایی که به صورت سنتی اداره می شوند مایل هستند به صورت مجازی نیز فعالیت کنند. طراحی سایت های فروشگاهی به کسب و کارها این فرصت را می دهد که فعالیت خود را در بستر اینترنت نیز گسترش دهند.

سایت های فروشگاهی نسبت به سایت های شرکتی دارای امکانات بیشتری هستند و همین موضوع منجر به افزایش هزینه طراحی سایت فروشگاهی نسبت به دیگر سایت ها می شود؛ از مهم ترین امکانات سایت های فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برخورداری از قابلیت سفارش آنلاین و ایجاد درگاه پرداحت الکترونیکی
  • ورود بینهایت محصول و دسته بندی آن ها در سایت فروشگاهی
  • امکان تغییر قالب توسط مدیر فروشگاه اینترنتی
  • قابلیت ساخت بی نهایت صفحه برای دسته بندی محصولات
  • در نظر گرفتن چندین روش ارسال و پرداخت همزمان
  • فیلترهای جستجوی کالا بر اساس نام، ویژگی های محصول، بارکد و …
  • مدیریت سفارشات و تعیین وضعیت سفارش های ثبت شده
  • قابلیت اضافه کردن محصولات به لیست علاقمندی ها
  • ایجاد گالری تصاویر
  • امکان بزرگنمایی عکس محصولات
  • نمایش پیشنهاد شگفت انگیز کالا
  • بخش حسابداری و کنترل موجودی انبار
  • ایجاد قابلیت خرید بدون ثبت نام
  • و …

سخن آخر

اگر شما نیز تصمیم به طراحی و راه اندازی سایت فروشگاهی دارید اما می خواهید از هزینه طراحی سایت فروشگاهی مطلع شوید؛ در صورتی که به دنبال روشی مقرون به صرفه هستید، می توانید به سراغ طراحی سایت با وردپرس بروید. یا اگر امکانات سایت برایتان مهم است و به دنبال سایتی با طراحی منحصر به فرد هستید، می توانید اقدام به برنامه نویسی و راه اندازی سایت فروشگاهی با برنامه نویسی اختصاصی نمایید.

مدیارست از مجموعه های فعال در زمینه طراحی سایت های فروشگاهی می باشد؛ در این مجموعه اولویت همیشه با نیاز مشتری است. این مجموعه با اتکا به دانش افراد متخصصی که در مجموعه هستند، کار باکیفیت با قیمتی مقرون به صرفه را به شما عزیزان ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره رایگان پیرامون برآورد قیمت طراحی سایت فروشگاهی می توانید با تیم فنی مدیارست تماس حاصل بفرمایید.

شماره تماس : 021.46114826

منبع : منبع