برخی از کاربران آیفون ۱۴ از خرابی گوشی خود و مشکل مربوط به راه اندازی خودکار آن شکایت داشته اند.به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های کاربران نشان می دهد گوشی آیفون با نقص فنی در راه...

برخی از کاربران آیفون ۱۴ از خرابی گوشی خود و مشکل مربوط به راه اندازی خودکار آن شکایت داشته اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های کاربران نشان می دهد گوشی آیفون با نقص فنی در راه اندازی مجدد خودکار مواجه شده است. طبق گزارش های کاربران این گوشی یک با دو بار در طول روز بطور خودکار ری استارت میشود. احتمالا این نقص فنی خرابی در سخت افزار این گوشی را نشان می دهد.

یک حساب کاربری به نام Black cat Complaints در پلتفرم وی چت شکایت های زیادی از این کاربران دریافت کرده که همگی آنها

همگی گوشی های خود را از نمایندگی های مجاز در چین خریداری کرده بودند. برخی از این کاربران وی از مشاهده مشکل با مرکز سخت افزاری اپل تماس گرفتند و این مرکز اعلام مشکل ایجاد شده سخت افزاری نیست. با توجه به مشکل بزرگ ایجاد شده دارندگان آیفون ۱۴ با نقص فنی خواستار رفع مشکل گوشی خود شده اند.

طبق گزارش گیرموچاینا، یکی از کاربران که گوشی وی دچار مشکل است وقتی به نمایندگی مجاز اپل مراجعه کرده یک گوشی جدید بدون جعبه به او پیشنهاد شده است. اما این کاربر با توجه به شرایط گارانتی اپل خواستار تعویض با یک گوشی آکبند و داری جعبه شده است. کاربر دیگری نیز اعلام کرد گوشی خود را برای تعمیر به نمایندگی مجاز برده و پس از دریافت متوجه وجود یک شکاف در گوشه سمت راست و پایین نمایشگر شد و این نمایندگی از تعمیر یا تعویض آن خودداری کرد.

در حال حاضر باید منتظر بود اپل چه برنامه ای برای شکایت کابران پیش رو خواهد گرفت. در صورتیکه مشکل ایجاد شده از سخت افزار گوشی باشد در این صورت فراخوانی برای جمع آوری گوشی های معیوب علاوه بر زمان بر بودن، بسیار پرهزینه خواهد بود. البته اهالی کوپرتینو به ساخت محصولات باکیفیت شهرت دارند و این موضوع می تواند یک شکست برابر آنها محسوب شود.

منبع : منبع