در زانوبند زاپیامکس تکنولوژی UIC همان فناوری سه بخشی درخشان و فوق پیشرفته‌ای است که در حوزه فیزیوتراپی از آن بهره می‌برند.

در زانوبند زاپیامکس تکنولوژی UIC همان فناوری سه بخشی درخشان و فوق پیشرفته‌ای است که در حوزه فیزیوتراپی از آن بهره می‌برند.

این سه تکنولوژی عبارت‌اند ازاولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس با تاثیر روی اندام‌های زانو نقشی بی چون و چرا و انکار نشدنی در رفع انواع آسیب‌‌های زانو دارند.

اولتراسوند و اثر درمانی آن در زاپیامکس

اولتراسوند در زانوبند ضد درد زاپیامکس با تاباندن امواج صوتی و ایجاد فعل و انفعالات در اندام آسیب‌دیده، روند ارسال سیگنال‌های درد از طریق رشته‌های عصبی به دستگاه اعصاب مرکزی را به طرز چشم‌گیری کاهش می دهد و بدین شکل سبب تسکین درد زانو و کاهش التهاب ناحیه صدمه‌دیده زانو می‌گردد.

اهمیت انفرارد دستگاه زاپیامکس در درمان زانو

ویژگی مادون قرمز در زانوبند زاپیامکس را میتوان اینگونه تعریف کرد که با ایجاد گرمایی متعادل در عمق بافت‌های آسیب‌دیده، گردش خون را در آن اندام‌ها افزایش می‌دهد  و جریان خون را غنی از اکسیژن می‌کند. هنگامی که گردش خون در زانو افزایش می‌یابد اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به بافت آسیب‌دیده انتقال می‌یابد.

کلاک پالس و رفع اسپاسم و درد زانو با زاپیامکس

نحوه عملکرد فناوری کلاک پالس به این طریق است که پالس‌های الکتریکی را به سمت اندام‌های زانو می‌تاباند تا ماساژ و لرزش خفیفی را در بافت صدمه‌دیده ایجاد کند. این فرایند الکتریکی نه تنها به آرامش عضلات زانو کمک می‌کند، بلکه تمرکز آن روی تسکین درد و رفع اسپاسم‌های عضلانی است.

قیمت زانوبند زاپیامکس  Zapiamax

قیمت زانوبند زاپیامکس (Zapiamax) 3,960,000 تومان  است، که توجه به تکنولوژی‌های به کار رفته در آن و زمان سریع برای درمان و خلاص شدن از زانو درد بسیار ارزان و مقرون به‌صرفه است.

با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی به‌طب آنلاین نمایندگی رسمی زانوبند طبی زاپیامکس اصل است، قیمت ارائه شده در آن دقیق و در مقایسه با قیمت زانوبند زاپیامکس که در دیجی کالا فروخته میشود بسیار مناسب‌تر است. زیرا محصول ما با کارت رجیستری و شماره سریال اصالت کالا فرستاده میشود.

هزینه درمان آرتروز و دیگر مشکلات زانو به قدری زیاد است که اغلب بیماران از ادامه روند درمان صرف نظر می‌کنند. اما زاپیامکس قیمت مناسبی دارد که برای افراد با سطح مالی متفاوت قابل پرداخت است. البته برخی از خریداران در نگاه اول قیمت زاپیامکس را بالا طلقی کرده‌اند. اما وقتی از این محصول استفاده کردند متوجه شدند که چقدر باکیفیت و موثر است.

مزایای خرید زانوبند زاپیامکس چیست؟

با توجه به اینکه در زانوبند زاپیامکس از تکنولوژی UIC استفاده شده‌است، می‌توانیم بگوییم که این محصول مزایای زیادی دارد. برخی از مهمترین مزایای زاپیامکس که از نظر کاربران نیز تایید شده است عبارتند از:

  • قیمت مناسب زانوبند زاپیامکس
  • به تعویق انداختن جراحی زانو
  • درمان زانو بدون خطر و عوارض همچنین صرفه جویی در وقت بیمار به دلیل استفاده راحت در منزل
  • ارسال رایگان و پرداخت در محل
  • قابلیت استفاده از زاپیامکس در کنار سایر روش‌های درمانی
  • قابل استفاده برای انواع مشکلات زانو
  • درمان زانو درد با روش غیر تهاجمی اما موثر
  • درمان انواع زانو درد در خانه
  • تاثیر مثبت بر بدن، بر خلاف داروهای شیمیایی

مقایسه زانوبند زاپیامکس با زانوبند اسپیلاوایزر

در بررسی زانوبند زاپیامکس و اسپیلاوایزر طبق خرید و رضایت مشتریانی که هر دو این محصولات را استفاده کرده بودند زانوبند زاپیامکس امتیاز رضایت مشتری بالاتری کسب کرده است و به طور میانگین میتوان گفت زانوبند زاپیامکس برای دردهای موضعی زانو، دردهای ناشی از آرتروز زانو، درد زانو در اثر اصابت ضربه یا کوفتگی بسیار موثر بوده است.

همچنین تکنولوژی اولتراسوند و انفرارد و کلاک پالس در زانوبند زاپیامکس بسیار در کاهش درد اثرگذار است در صورتی که زانوبند اسپیلاوایزر فقط اولتراسوند را دارا میباشد و در این مورد بسیار ضعیف تر از زاپیامکس عمل میکند.

عوارض زانوبند زاپیامکس

علت بی خطر بدون زاپیامکس این است که در آن از تکنولوژی‌های کاملا بی خطر استفاده شده است. به عنوان مثال اولتراسوند همان تکنولوژی است که در دستگاه‌های سونوگرافی جنین استفاده می‌شود. اینفرارد به عنوان بی خطرترین و بهترین تکنولوژی در جهان معرفی شده است. همچنین کلاک پالس تنها ماساژهای ریزی در عضلات ایجاد خواهد کرد. به همین دلیل هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. از طرفی دیگر پارچه زاپیامکس ضد تعریق و ضد حساسیت و متریال آن کاملا با کیفیت و استاندارد هستند.

تشیص زانوبند زاپیامکس اصل از تقلبی: تفاوت کابل و سوکت

 

متاسفانه این روزها اجناس پزشکی نیز از تیررس کلاهبردان در امان نیست؛ زانوبند زاپیامکس اصل که بدلیل عملکرد موفق و جلب رضایت مشتریان توانسته یکی از بهترین انواع زانوبند در مقایسه با سایر انواع زانوبند شناخته شود مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته است. بطوریکه محصولات تقلبی متعددی در بازار موجود شده اند که به لحاظ ظاهری ویژگی های مشابه با زانوبند زاپیامکس اصل را دارند اما به لحاظ کارایی فاقد وجه اشتراک با آن هستند.

شرکت تولیدکننده اصلی محصول زانوبند زاپیامکس اصل با نام زایسترونیک که در آلمان فعال است برای جلوگیری از بروز هر گونه سوء استفاده روی محصول حک کرده است؛ بر روی کابل نام برند (zaistronic) و بر روی سر سوکت هم تکتولوژی زانوبند (UIC) و هم نام برند (zaistronic) حک شده است. اما به طور کلی با در نظر گرفتن این موضوع بخش زیادی از محصولات فیک بازار را تشخیص خواهید.

 

داد. با این حال، برای آنکه به طور کامل اطمینان داشته باشید که در خرید زاپیامکس گمراه نشده اید بهتر است تنها از طریق نمایندگان شرکت اقدام به خرید محصول کنید.

 

https://behtebonline.com/