سامسونگ در رویداد آنپکد خود از گوشی تاشو گلکسی‌ زد فلیپ ۶ رونمایی کرد. این گوشی دارای قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.این گوشی از یک نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح ۷۲۰ در...

سامسونگ در رویداد آنپکد خود از گوشی تاشو گلکسی‌ زد فلیپ ۶ رونمایی کرد. این گوشی دارای قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است.

این گوشی از یک نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و وضوح ۷۲۰ در ۷۴۸ پیکسل و نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.

 گلکسی‌ زد فلیپ 6

در پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۶ یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد. در بالای نمایشگر اصلی هم یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

گلکسی‌ زد فلیپ 6

در داخل این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده است.

گلکسی‌ زد فلیپ 6

منبع تغذیه این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات است و در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1.1 هستیم.

 گلکسی‌ زد فلیپ 6

 گلکسی زد فلیپ ۶ دارای استاندارد IP48 است و از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI پشتیبانی می‌کند که آن را به یک گوشی توانمند تبدیل خواهند کرد.

قیمت این گوشی از ۱۱۰۰ دلار شروع می‌شود.

منبع : منبع